Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: یکی از مهم ترین موضوعات خدمات شهری بحث آب است که در این راستا به دنبال ایجاد تسویه‌خانه‌های مرکزی و لوکال هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن کریمدادی در نشست رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با روسای ادوار شورای شهر، اظهار کرد: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدای مسیر دوره ششم شورا، کمیسیون ویژه ایثارگران کار خود را آغاز کرد؛ در این راستا زمانی که طرح‌ها و لوایح این حوزه تبدیل به قانون شود، باید دستگاهی متناظر با آن در شهرداری شکل گیرد تا قوانین و مقررات وضع شده توسط شورای شهر را عملیاتی و اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات شهری مشهد در کشور سرآمد است، بیان کرد: ما در کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز چندین کار شاخص را دنبال می‌کنیم که یکی از آن‌ها بحث تفکیک زباله از مبدا است.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به اینکه روزانه 2 هزار تن زباله در مشهد تولید می‌‎شود، افزود: در دوره ششم شورا موضوع تفکیک زباله از مبدا را در بازه 10 درصد تحویل گرفتیم و تاکنون 1 درصد رشد داشته است.

کریمدادی عنوان کرد: روزانه بین 17 تا 20 هزار تن خاک و نخاله در مشهد تولید می‌شود که بخشی از آن در کشاورزی مصرف خواهد شد؛ بر این اساس مطالعات طرح تفکیک خاک و نخاله در حال انجام است.

وی با اشاره به بحث ماندگاری زائر در مشهد نیز گفت: با توجه به سیاست‌ ماندگاری زائر به دنبال ایجاد پارکی با وسعت حدود 20 هکتار هستیم که در آن انواع خدمات رفاهی، سرگرمی، فروشگاه‌ها و پوشش‌های گیاهی وجود خواهد داشت.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تصریح کرد: پروژه زباله سوز نیز در جهت ایجاد انرژی و نیروگاه پیگیری می‌شود؛ همچنین به دنبال راه اندازی مجدد کوهستان پارک هستیم.انتهای پیام/

خبرنگار: امیر مهدی مقیم یزدی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اعضای شورای اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت قانون شهرداری قوانین و مقررات شورای شهر مشهد فضای سبز شاخص زباله شورای اسلامی شهر رشد کشاورزی خاک انرژی کوهستان تامین آب شورای اسلامی شهر مشهدمقدس کمیسیون خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز