Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:02:45 GMT

هواسازهای سدو نیروگاه مسجدسلیمان باز طراحی شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۹۰۱۰

هواسازهای سدو نیروگاه مسجدسلیمان باز طراحی شد

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سد و نیروگاه مسجدسلیمان فرهاد علیدوستی افزود: به دلیل ضعف در ساخت وطراحی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان ، این دستگاهها بطور مداوم دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا می کردند.

وی با اشاره به هزینه بالای ناشی از عدم کارایی لازم هواسازهای این سد اظهار داشت:در کمیته ای با حضور متخصصان این موضوع، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با تغییری که در سیستم های حفاظت الکتریکی الکتروفن ها ، یاتاقانها ، چیلرهای هواساز و الکتروموتورها انجام گرفت عیب طراحی آن برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیدوستی با بیان اینکه در بازسازی صورت گرفته برخی از رادیات‌های رسوب گرفته تعویض و دمپرهای خروجی تنظیم گردید گفت:این هواسازها پس از اصلاح و بازسازی با قدرت بالاتری وارد چرخه شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده موارد تعمیر هواسازهای سد و نیروگاه مسجدسلیمان به حداقل برسد.

سد و نیروگاه ۲ هزار مگاواتی مسجدسلیمان که دارای هشت واحد ۲۵۰ مگاواتی است نقش موثری در تولید انرژی الکتریکی، تنظیم ولتاژ، فرکانس و پایداری شبکه برق کشور دارد.

برچسب‌ها سد شهید عباسپور مسجدسلیمان خوزستان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سد شهید عباسپور مسجدسلیمان خوزستان سد شهید عباسپور مسجدسلیمان خوزستان وزارت نیرو نیروگاه مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D