Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسئول روابط عمومی شهرستان نکا، برگزاری دوره آموزشی عیب یابی و تعمیر شیرهای صنعتی و تله های بخار در نیروگاه نکا.
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان نکا، مسئول روابط عمومی شهرستان نکا گفت: به منظور افزایش آگاهی کارکنان در راستای مسائل تعمیراتی، دوره آموزشی عیب یابی وتعمیر شیرهای صنعتی و تله های بخار در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این دوره که جمع کثیری از تکنسین های تعمیرات مکانیک نیروگاه حضور داشتند، روهام پورخسروی از کارشناسان خبره تعمیرات در خصوص مسائل تعمیراتی و آشنایی با شیرهای صنعتی نیروگاهی و نیز تعمیرات انواع شیرها درمدت زمان 30 ساعت به آموزش همکاران پرداخت.            
مسئول روابط عمومی شهرستان نکا درپایان تصریح کرد: در این دوره بمنظور آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با شگردهای تعمیرات، کلیپ های آموزشی از عیب یابی وتعمیر شیرها و تله های بخار به نمایش درآمد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی