Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: این که بخواهیم مجددا در المپیک ناشنوایان به مقام برسیم شدنی است و فوتبال ناشنوایان قبلا هم ثابت کرده است که در المپیک می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

علیرضا بسیج در گفت و گو با ایسنا درباره برپایی دومین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در اهواز،  اظهارکرد:  ۱۰ اردو تا اعزام تیم به المپیک ناشنوایان برای تیم در نظر گرفته شده که هشت مرحله دیگر از اردو نیز باقی مانده است که امیدوارم تیم به شرایط ایده آل برسد و حضور پرقدرت در المپیک ناشنوایان داشته باشیم و از شانس کسب مقام برخوردار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: تیم فوتبال ناشنوایان یک بار در سال ۲۰۰۵ در المپیک تابستانی ناشنوایان در استرالیا نایب قهرمان شد و این که بخواهیم مجددا به مقام برسیم شدنی است و فوتبال ناشنوایان قبلا نیز خود را ثابت کرده است که در المپیک می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم. البته بعد از المپیکی که به مقام رسیدیم در سه دوره بعدی به هر دلیلی تیم فوتبال نتوانست به مقام برسد. البته من فکر می کنم دوره پیش رو متفاوت است و ما تیم فوتبال خوبی داریم که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است که همگی با انگیزه هستند. ضمن این که فدراسیون و مربیان و تمام مجموعه دست به دست هم داده اند تا در المپیک تابستانه پیش رو فوتبال ناشنوایان حق خود را بگیرد. 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: خدا را شکر شرایط اردویی و روحی روانی همه بازیکنان متفاوت شده است و همه به کسب مقام در المپیک تابستانه فکر می کنند که امیدوارم این اتفاق خوب رقم بخورد. 

وی خاطر نشان کرد: فوتبال ناشنوایان تنها رشته تیمی ایران است که در المپیک ناشنوایان در برزیل شرکت می کند. البته طبق تصمیماتی که از سوی مسوولان فدراسیون گرفته شد، مقرر است که در هشت رشته به المپیک برزیل اعزام داشته باشیم که علاوه بر فوتبال در رشته های کاراته، تکواندو، دو و میدانی، تیراندازی، والیبال ساحلی و کشتی آزاد و فرنگی، اعزام داریم. همچنین جا دارد از حمایت ها و تلاش های رییس و دبیر فدراسیون و رییس کمیته فوتبال و فوتسال فدراسیون تشکر کنم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم ملی فوتبال ناشنوایان المپیک ناشنوایان فوتبال ناشنوایان تیم ملی فوتبال داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:  هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان