Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اعلام سازمان خصوصی سازی واگذاری بلوک یک و ۲ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، به صورت نقدی انجام خواهد شد. سهم یک درصد بدون اضافه ارزش، اما سهم ۲ درصد با پنج درصد اضافه ارزش در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه انجام می‌شود. بلوک ۱۵درصد با ۳۰درصد اضافه ارزش عرضه خواهد شد و قسمت سه بلوک، قیمت تابلوی بورس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلدینگ خلیج‌ فارس در فهرست واگذاری قرار دارد و واگذاری آن در هیات واگذاری در سه بلوک یک، ۲ و ۱۵درصد انجام خواهد شد.

سال ۹۲ بود که خلیج فارس در بازار سرمایه پذیرفته شد و از آن به بعد روند توسعه هلدینگ را شاهد بودیم. ۴۰ درصد سهامداران این شرکت سهامداران عدالت هستند پس سودآوری شرکت عموم مردم را منتفع کرده است.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم از مدیریت شایسته این شرکت منتفع شده است. ما امیدواریم با واگذاری این بخش از سهام هم بر کارایی شرکت افزوده شود. در این وضعیت تحریم که شرکت بیش از ۱۰۰ درصد رفع تعهد ارزی داشته است و امیدواریم بعد از واکذاری هم مسیر موفقیت ادامه پیدا کند. جای امیدواری است که میزان سودآوری شرکت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واگذاری به بخش خصوصی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟

 دقایقی پیش علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه برکنار شد.

به گزارش ورزش سه، این اتفاق در شرایطی رقم خورد که ساعتی از تساوی با ارزش آبی‌ها در تبریز می‌گذشت و تیم در راه بازگشت به تهران بود. در نشست مطبوعاتی امروز، جواد نکونام مجددا اشاره‌ای به اتفاقات ابتدایی فصل داشت و در عین حال از حضور هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه تمجید کرد.

در این شرایط، جلسه‌ای در خارج از ساختمان باشگاه استقلال بین سه عضو هیئت مدیره در حال برگزاری بود که از پیش مشخص بود خروجی آن، پایان کار علی خطیر است. مدیری که کمتر از یک سال پیش، جایگزین حجت کریمی، سرپرست پیشین مدیرعاملی باشگاه استقلال شد و اما فرجام او به پایان فصل نرسید، اتفاقی که باعث شگفتی هواداران استقلال شده است.

گفته می‌شود علت این مسئله، عدم هماهنگی خطیر و مالکان جدید باشگاه در پرداخت بدون مجوز ۵۰ میلیارد تومان پول به بازیکنان بوده است. در عین حال،  تلاش‌هایی در حال انجام است که این مسئله به نوعی رفع اثر شود، اما انتشار گسترده این خبر در رسانه‌ها، مانع از این خواهد بود که خطیر و تیمش در استقلال بمانند.

احمد شهریاری مدیرعامل پیشین تیم صبا باتری و عضو اسبق هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می‌شود، شانس اول مدیرعاملی آبی‌ها خواهد بود، مگر آنکه خود بخواهد به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد.

مهدی پاشازاده (کاپیتان سابق استقلال) گفت: «خدا را شکر مالک جدید آمد و به شخصه سردار شهریاری را خوب می شناسم و می دانم از سال ها پیش در صباباتری تیمداری کرده و با فوتبال کاملا آشناست. او و گروه جدید می توانند با همدلی و کمک به جواد نکونام انشالله اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بزنند.»

برکناری شبانه خطیر از سمت مدیریت باشگاه استقلال به معنای ترک اتاق نسبتاً بزرگ مدیریت باشگاه در طبقه چهارم ساختمان نسبتا محقر استقلال در سعادت آباد است. خطیر آرزو داشت با ورود هلدینگ خلیج فارس، استقلال صاحب ساختمان شیک و تر و تمیز و در شأن باشگاه بشود که در نهایت عمر مدیریت او به این آرزو قد نداد.

به احتمال بسیار زیاد، جواد نکونام سرمربی استقلال از برکناری علی خطیر خوشحال خواهد بود. او در طول ماه‌های گذشته در جبهه یک طرفه به شدت علیه نحوه مدیریت در باشگاه استقلال، بارها و بارها مصاحبه کرده بود، اما از طرف باشگاه هیچکس در مقام پاسخگویی بر نیامد. حالا با تصمیم جدید، ممکن است خطیر به سکوت خود در همه زمینه‌ها پایان بدهد.

علی خطیر در گفتگویی کوتاه با یکی از رسانه‌ها درخصوص اخبار برکناری‌اش گفت: «من هم‌اکنون در باشگاه حضور دارم و ابلاغی برای من نیامده است.»

اولین واکنش به تغییرات باشگاه استقلال به حجت کریمی مدیرعامل پیشین باشگاه آبی ها تعلق دارد. او در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: یک انتخاب عجیب صورت گرفت! (صحبت های کریمی، متوجه فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی فعلی باشگاه است)

کاربر دیگری با استفاده از هشتگ پایان حاشیه نوشت: به نظرم در وضعیت فعلی، اخراج خطیر کار درستی بود تا جواد نکونام با خیال آسوده احساس کند رئیس است و کسی با او رقابت نمی‌کند. اینطور، نکونام تمام تمرکزش را روی قهرمانی می‌گذارد.

برکناری خطیر در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه شد. کاربری در توییتر نوشت: «خطیر رفت ولی خطر هست! امیدوارم به سمت موش آزمایشگاهی شدن برای نامدیران نشویم، وگرنه میتوانیم از چاله به چاه بیفتیم.»

مهمترین شغل احمد شهریاری، معاونت اداره مالی سازمان صدا و سیماست. او که به همراه علی عسکری، رئیس هلدینگ خلیج فارس، از صدا و سیما به این هلدینگ بزرگ نقل مکان کرده، با رایزنی‌هایی که برای خریداری استقلال از سوی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی صورت گرفت، در نهایت همه کاره استقلال در روزهای آینده خواهد بود.

 فرشید سمیعی که به عنوان عضو حقوقی در زمان مصطفی آجورلو وارد مجموعه استقلال شد، در نهایت پس از ائتلاف با خطیر و عضویت در هیئت مدیره استقلال، جایگزین مدیر عامل پیشین آبی‌ها گردید تا در دوران حضورش در استقلال، جدایی چهار مدیرعامل را به چشم دیده باشد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند