Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار باری که صبح امروز چهارشنبه در مسیر تهران - شمال از ریل خارج‌شده بود با کمک مأموران اداری در حال بازگشایی است.   به گزارش ایلنا، قطار باری که از تهران به سمت مازندران درحرکت بود صبح امروز در منطقه جوارم سوادکوه از ریل خارج شد.   مدیرکل مدیریت بحران  استانداری مازندران در توضیح این خبر گفت: ساعت 2 بامداد امروز چهارشنبه 8 دی قطار باری که از تهران به سمت مازندران درحرکت بود در منطقه جوارم سوادکوه دچار سانحه شد که چند واگن با بار از ریل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علی اصغراحمدی بابیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: مأموران امدادی در حال بازگشایی مسیر هستند عملیات پاک‌سازی مسیر ادامه دارد و تلاش می‌کنیم امروز این مسیر را بازگشایی کنیم.   وی افزود: علل بروز حادثه و رقم خسارت‌ها پس از بررسی دقیق و کارشناسی اعلام می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قطار باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسیر شمال به جنوب محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده است، افزود: این مسیر تا ساعت ۲۴ یکطرفه و مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز و کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: از نظر شرایط جوی هیچ مداخله خاصی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6095896

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران