Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: عملیات آبرسانی و همچنین پایداری آب شرب سالم و بهداشتی برای ۴۳۲ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بهزاد هرمزی اظهار کرد: با امضای این قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور انجام شده است، حدود ۱۰ هزار روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان از نعمت آب بهره‌مند می‌ کردند  که سهم استان گلستان از این قرار داد ۴۳۲ روستا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای این قرارداد ۴۳۲ روستا در ۱۰ شهرستان گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، علی آبادکتول، کلاله،آق قلا، رامیان، ترکمن ،کردکوی، گمیشان ومراوهتپه با ۱۴۹هزار و ۱۸۴ خانوار  و جمعیتی بالغ بر ۴۵۲ هزار و ۳۶۸ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

هرمزی گفت: حجم عملیات پروژه های فوق  شامل حفر و تجهیز ۳۵ حلقه چاه، احداث  مخزن ذخیره به حجم  ۲۲ و ۴۱۸ متر مکعب، اجرای ۱۳۷۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و احداث ۱۱ باب ایستگاه پمپاژ آب می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان بیان داشت: امیدواریم با  اجرای پروژه های که در راستای  محرومیت زدایی و در  جهت توسعه و خدمات رسانی  مطلوب تر  به روستاها انجام میگیرد شاهد افزایش شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای استان باشیم .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان گلستان شرکت آب و فاضلاب شاخص گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان