Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مدیران مرتبط با امدادرسانی استان تا پایان بارش‌های جدید حق خروج از استان را ندارند.

وی افزود: باران، رحمت الهی است و اگر آن را مدیریت نکنیم برای مردم به درد سر تبدیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در بحث بارش‌های آتی که از پنجشنبه شروع می‌شود دستگاه‌های امدادرسان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیران بایستی به حرفهایشان عمل کنند و به قول‌هایی که در نشست‌ها برای رفع مسائل فنی می‌دهند وفادار بمانند نه فقط با شعار باعث یاس و ناامیدی مردم شوند.

محمد خانچی تصریح کرد: مدیران باید بدترین سناریو را برای بارندگی‌های پیش رو ترسیم کنندو هیچ مدیری تحت هر شرایطی حق خروج از حوزه مدیریتی خود را ندارد.

وی بیان کرد: مدیران و به خصوص فرمانداران اکیپ‌های عملیاتی خود را از همین الان تشکیل دهند و از تجربیات بارندگی‌های گذشته برای رفع نواقص کاری استفاده کنند.

خانچی اذعان کرد: با توجه به بارندگی هفته قبل و دیدن نقاط ضعف در جمع شدن آب‌ها مدیران در مدت باقی مانده تا بارندگی آینده نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: اینکه دوباره باران بیاید و برای مردم اسباب زحمت شود به هیچ وجه قابل قبول نیست. همه سازمان‌ها بایستی در آماده‌باش کامل باشد و نبایستی بارش باران باعث قطع آب، برق، گاز، تلفن و ... شود.

وی اظهار کرد: بایستی به روستا‌ها توجه ویژه شود چرا که الان فصل نقل و انتقالات عشایر است و زیبنده نیست که عشایر و روستاییان گرفتار سیل و بارندگی شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان مدیران امدادی ممنوعیت خروج بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مناسب ، پیش از بارش باران، ۱۲ هزار تن گندم خریداری شده از کشاورزان به سیلو‌های مرکز استان و استان‌های همجوار منتقل شده بود.
علیپور افزود: خوشبختانه در بارش سامانه اخیر، هیچ خسارتی به گندم‌های برداشت شده شهرستان خنج وارد نشده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی پیش از بارش باران هشدار‌ها و آموزش‌های لازم به کشاورزان شهرستان داده شد.

دیگر خبرها

  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران