Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:29:20 GMT

استان قزوین قطب تولید خودروهای سنگین می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۰۶۵۲

استان قزوین قطب تولید خودروهای سنگین می‌شود

گروه استان‌ها- استاندار قزوین از انتقال یک شرکت تولید خودروهای کار به شهر صنعتی البرز خبر داد و گفت: با استقرار این شرکت یکی از قطب‌های تولید خودروهای سنگین به استان قزوین منتقل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی پس از بازدید از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای کشاورزی در قزوین از توسعه واحدهای صنعتی که بتوانند حلقه ارتباطی بین صنعت و کشاورزی فراهم کنند، حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقال یک شرکت تولید خودروهای کار به شهر صنعتی البرز اضافه کرد: با استقرار این شرکت یکی از قطب‌های تولید خودروهای سنگین به استان قزوین منتقل می‌شود. استان هم به جد از فعالیت‌های این شرکت استقبال می‌کند و کمک می‌کند که موانع استقرار آنها برداشته شود و رسیدن این واحد به ظرفیت‌های کامل تولید استان قزوین به یکی از مراکز تولید خودروهای کار مانند کامیون، کامیونت و مینی‌بوس تبدیل شود.

اعلایی سیاست اصلی دولت را حمایت از تولید دانست و ادامه داد: البته متناسب با مشکلات واحدهای صنعتی این موضوع متفاوت است. با این حال اختیاراتی به استان‌ها در قالب ستاد تسهیل واگذار شده که بتوانند با استفاده از این اختیارات مسائلی که حلشان و رفعشان زمانبر بود را حل کنند.

انجام بازدیدهای هفتگی از واحدهای صنعتی استان

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود از انجام بازدیدهای هفتگی از واحدهای صنعتی استان خبر داد و گفت: در حوزه صنعت هر هفته با حضور مدیرانی که در رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی مؤثر هستند، هر هفته بازدیدهایی را از کارگاه‌های تولیدی خواهیم داشت تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی آنها را برداریم و سرعت حرکت استان قزوین به سمت تولید و اشتغال بیشتر شود.

اعلایی با اشاره به واحدهای مورد بازدید افزود: یک سری از این واحدها صنایعی بودند که پیشتر گرفتار یک‌سری مصایب و مشکلات بودند و امروز با بهبود فرآیند مدیریت و طراحی پارادایم بهبود تولید در شرایط مناسب‌تری قرار گرفتند.

استاندار قزوین: تعطیلی صنایع فعال نشانه بی‌تدبیری و عملکرد جزیره‌ای استبرخی مسئولان قزوین با سنگ‌اندازی‌های بی‌مورد سد راه جهش تولید در استان شده‌اندمعاون وزیر صنعت در قزوین: 2 هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی بهره‌برداری شد

وی ادامه داد: در نهایت در سطح استان قزوین از همه واحدهای صنعتی که تمایل داشته باشند ظرفیت‌های خود را در فرآیند تولید، اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده ارتقا دهند، به جد حمایت خواهیم کرد و موافق اجرای طرح‌های توسعه صنعتی هستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی تولید خودروهای واحدهای صنعتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین

دریافت 22 MB کد خبر 6096711

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم