Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از جذب ۱۲ پزشک متخصص به مجموعه سلامت این شهرستان خبرداد.

نوراله طاهری امروز چهارشنبه هشتم دی ماه 1400 در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۲ پزشک متخصص جدید در کلینیک ویژه بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان جذب شده و مشغول فعالیت هستند.

او گفت: پزشکان جذب شده دارای تخصص های پوست و مو، ارتوپد، گوش و حق و بینی، جراح، چشم، اطفال، زنان و زایمان، قلب و عروق، پاتولوژی و رادیولوژی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: جذب این تعداد پزشک با تلاش و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی آبادان انجام شد که ارایه خدمات درمانی بهتر به مردم شهرستان را به همراه دارد.

طاهری در پایان بیان کرد: حجم و کیفیت خدمات ارایه شده به مردم بسیار ارزشمند است و امیدوارم روز به روز شاهد بهبود خدمات باشیم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پزشک متخصص بیمارستان پوست مو زنان زایمان قلب درمان پزشک دانشگاه علوم پزشکی پزشک متخصص شبکه بهداشت شادگان برنا خوزستان بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا