Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:52:50 GMT

فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز وحدت در کشور است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۰۸۶۹

فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز وحدت در کشور است

به گزارش ایرنا ، سیدمحمد هاشمی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح موزه و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) بابلسر افزود : از جمله ممتازترین مقوله فرهنگی در کشور که تمامی گروه ها و جریان ها بر روی آن اتفاق نظر دارند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و سرمایه گذاری در این حوزه نه تنها دستاوردهای مهم فرهنگی برای کشور به همراه دارد بلکه امنیت ملی کشور را هم ارتقاء می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزش ها یاسلامی و انسانی رایج در کشور را هم ارتقا می دهد ، گفت: اگر خواهان یک جامعه سالم و فرهنگی توام با نشاط و بالندگی می باشیم باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : خادمان حوزه فرهنگ هنر در موضوع ایثار و شهادت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد و این مهم را برای همه آحاد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان که دفاع مقدس را درک نکردند با برنامه ریزی های مختلف که از جمله برپایی نمایشگاه یکی از آنها است ، محقق می کنند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران هم در این مراسم گفت: اگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نبود دشمن تعرض های مختلفی به کشور انجام می داد.

علی شیرازی افزود : اگر در این روزها شاهدیم که دشمن به دنبال جنگ اقتصادی است به این دلیل است که نمی تواند در جنگ سخت با توجه به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور موفق عمل کند.

وی ادامه داد : دشمن به دنبال آن است تا با فشار اقتصادی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور کم رنگ کند ، اما دلسوزان این حوزه این توطئه دشمن را هم خنثی می کنند.

در این مراسم موزه و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر افتتاح شد.

این موزه در حال حاضر تنها موزه و نمایشگاه دفاع مقدس مازندران محسوب می شود که جایگاهی برای حفظ و صیانت از خاطرات، عکس‌ها و ابزار جنگی و برای یادآوری و پاسداشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

ساخت و تجهیز  این موزه در ۲۵۰ متر مربع با پی گیری‌های رزمندگان، یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران شهرستان بابلسر به سرانجام رسید.

برچسب‌ها مازندران موزه بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران موزه بابلسر مازندران موزه بابلسر فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس