Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اوشان فشم میگون گفت: وجود بخشنامه ۷۸۲ حریم آب شهر خطی «اوشان فشم میگون»را قفل کرده است.

به گزارش ایمنا، سید محمد رضا شهبازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال‌ها است که شهر توریستی و خوش آب هوای «اوشان فشم میگون» به دلیل برخی بخشنامه‌ها قفل شده و مجموعه شهری را از صدور هر گونه پروانه منع کرده است، متأسفانه وجود بخشنامه ۷۸۲ حریم آب شهر خطی اوشان فشم را قفل کرده و عملاً شهرداری قادر به انجام فعالیتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «اوشان فشم میگون» به عنوان پایتخت ورزش‌های زمستانی در سطح کشور است، افزود: منطقه توریستی «اوشان فشم میگون» به عنوان مرکز پایتخت ورزش زمستانی در فصل زمستان پذیرای قهرمانان این رشته ورزشی است.

شهردار اوشان فشم میگون همچنین یکی از معضلات اساسی منطقه را ترافیک پرحجم و سنگین منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: این منطقه دارای ۱۰ هزار جمعیت ثابت و ۱۰۰ هزار جمعیت شناور در پایان هفته دارد که به دلیل نامساعد بودن مسیر مواصلاتی با ترافیک سنگینی مواجه هست.

شهبازی همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولین استانی و کشوری به «اوشان فشم میگون» شد و ابراز امیدواری کرد: مسئولین استانی و کشوری وضعیت موجود را درک کرده و نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند، چرا که این شهر به دلیل داشتن جمعیت ۱۰ هزار نفری از گرفتن ارزش افزوده محروم است.

وی بابیان اینکه شهر توریستی «اوشان فشم میگون» از ظرفیت‌های بالقوه ای برخوردار است، افزود: ما از تمامی سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف دعوت می‌کنیم، تا در این شهر در زمینه‌های مختلف سرمایه گذاری کنند چرا که این منطقه جاذبه‌های گردشگری خوبی دارد.

منبع: مهر

کد خبر 545164

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر حریم شهر شهرداری شهرداری ها خدمات شهری قانون در شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوشان فشم میگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود

 مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بنا‌های تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

علیرضا ایزدی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد