Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی روزهای 25 لغایت 28 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

بخشنامه برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:

1- اوزان و شرایط سنی مسابقات:
الف ) اوزان 55-60-63-67-72-77-82-87-97-130 کیلوگرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ب) کشتی‌گیران متولدین 1383/10/10 و بزرگتر مجاز به شرکت در این مسابقات می باشند.
ج-) کشتی گیران متولد 1383/10/11 لغایت 1384/10/10 می‌بایست با ارائه رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشکی در این مسابقات شرکت نمایند.

2- شرایط شرکت در مسابقات :
الف) مسابقات با یک کیلو ارفاق وزن انجام خواهد شد.
ب-) در هر وزن سه نفر مجوز حضور در جام تختی را دریافت خواهند کرد.
ج-) کشتی‌گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور( زاهدان ) مقام چهارم و پنجم مشترک را بدست آورده‌اند جزو سهمیه استان‌های خود محسوب نمی‌گردند و خودشان می توانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.
د-) سهمیه‌ها بر اساس جایگاه تیمی بدست آمده در مسابقات قهرمانی کشور به شرح ذیل است:
1-خوزستان (25 کشتی‌گیر ) 2-تهران ( 20 کشتی‌گیر) 3-مازندران ( 15 کشتی‌گیر) 4-لرستان ( 10 کشتی‌گیر) 5-اصفهان ( 8 کشتی‌گیر ) 6-فارس ( 8 کشتی‌گیر)7-قم ( 8 کشتی‌گیر)8- توابع ( 8 کشتی‌گیر)9-خراسان رضوی ( 6 کشتی‌گیر)10-سیستان و بلوچستان ( 4 کشتی‌گیر) 11- سایر استان‌ها ( 2 کشتی‌گیر )
و لازم بذکر است به جز سهمیه های اعلام شده تحت هیچ شرایطی به هیچ استانی سهمیه مازادی تعلق نخواهد گرفت.
 ز-)مسابقات بر روی 3 تشک برگزار خواهد شد.
ه-) نحوه قرعه کشی و جدول مسابقات طبق ضوابط جاری اتحادیه جهانی کشتی خواهد بود.
3-هیئت‌های کشتی استان‌ها طبق جدول ذیل نسبت به معرفی مربیان تیم‌ها اقدام نمایند.(با توجه به فضای اسکان ، و شیوع بیماری کرونا تیم‌ها می‌بایست، نسبت به معرفی یکی از مربیان خود ، تحت عنوان " مربی و سرپرست اقدام نمایند.)

محمدی: چرخه واقعی را یوسفی‌افشار نوشت، مو لای درز آن نمی‌رود/ کشتی فرنگی ارث پدری کسی نیست


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی فرنگی ایران کشتی ایران کشتی فرنگی ایران کشتی فرنگی 8 کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟

جدای از مصاف مهم محسن‌نژاد - ده‌بزرگی و گرایی – اسماعیلی که قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست اتفاق بیفتد، تعداد دیگری از مدعیان کشتی فرنگی نیز به این رقابت اعزام خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص دو وزن 60 و 67 کیلوگرم که دو مدعی اصلی هر دو وزن قرار است در تورنمنت مجارستان با هم برای رسیدن به دوبنده وزن المپیکی تیم ملی رقابت کنند، نفرات دیگری نیز با دو هدف عازم این جام خواهند شد.

تعدادی از نفرات برتر جام تختی و مدعیان اوزان غیر المپیکی با هدف انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی به بوداپست اعزام می‌شوند.

چراکه باتوجه به تعداد زیادی از مدعیان اوزان غیرالمپیکی که نتوانستند در وزن المپیکی به عضویت تیم ملی کشورشان درآیند و همچنین آن دسته از مدعیانی که درنهایت سهمیه المپیک را نمی‌گیرند، خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کنند و این رقابت‌ها قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد باتوجه به تفاوت سطح پویا دادمرز با سایر رقبای سبک وزن داخلی، او حضورش در آلبانی – درصورت صدور ویزا برای تیم ایران- قطعی کرده باشد اما در سه وزن دیگر هنوز ملی‌پوشان مشخص نشده‌اند.

در 63 کیلوگرم احتمالا رقابت دیگری بین ایمان محمدی و میثم دلخانی با اعزام به تورنمنت‌های خارجی به جریان بیفتد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در 72 و 82 کیلوگرم هم باتوجه به رضایت‌بخش نبودن عمکرد نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، رقابت همچنان بین مدعیان در جریان است، خصوصا در 82 کیلوگرم که به محمدعلی گرایی هم اجازه ورود به چرخه این وزن داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک