Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی با حضور دکتر صالحی امیری ظهر امروز (چهار شنبه ۸ دی ) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش برنا، در این نشست دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر عبدالحمید احمدی، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته، سید مجتبی علوی، میثم فضلعلی، خانم فرهادی زاد، کاوه احمدی، محمود عبداللهی و یزدان عشیری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز نشست امروز دکتر صالحی امیری اظهار کرد: نشست های شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی باید پر فروغ تر و با برنامه‌ریزی بهتری نسبت به گذشته برگزار شود که خوشبختانه با حضور اعضای جدید که نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک ، صدا و سیما و دست اندرکاران این حوزه هستند، این جشنواره قطعاً راه خودش را پیدا می کند و بهتر از گذشته پیش خواهد رفت.

وی افزود: با تمام توان از این شورا حمایت می‌کنیم چرا که نقش آثار تلویزیونی و سینمایی را می دانیم و مطمئنم که این جشنواره کمک شایانی به حوزه فرهنگ و ورزش خواهد کرد.

دکتر صالحی امیری تاکید کرد تنها درخواست من از اعضای شورای سیاست گذاری این است که با برنامه‌ریزی و پشتکار جشنواره را به‌گونه‌ای برگزار کنید که خروجی آن ارتقاء سطح هویت و پرستیژ جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و همچنین رواج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه به خصوص قشر جوان باشد.

در ادامه این نشست دکتر احمدی و مجتبی علوی گزارشی از فعالیت این شورا و جشنواره را  در سالیان گذشته ارائه کردند و خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و صدا و سیما شدند.

در پایان این نشست نیز اعضا احکام خود را از دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  دریافت کردند.

گفتنی است: کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و نماینده کمیته ملی المپیک ، خانم مهین فرهادی زاد مشاور رئیس کمیته در اموربانوان ، میثم فضلعلی مدیر گروه وزرش شبکه سوم  سازمان صداوسیما، محمد تابع دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، شروین اسبقیان ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان ، محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ، محمود عبداللهی مدیر کل روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ،حسین اوجاقی  ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی مدیرعامل سازمان بسیج ورزشکاران ، امید کوره چی سرپرست دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، یزدان عشیری مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی اعضای شورا سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایران و مجتبی علوی دبیر جشنواره هستند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم وزارت ورزش المپیک صدا و سیما اعضای شورای جمهوری اسلامی جامعه وزارت ورزش و جوانان جانبازان معلولان شهرداری روابط عمومی بسیج روابط عمومی سازمان ایران جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک دکتر صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک