Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در کنفرانس ملی سالیانه بتن و زلزله توسط مرکز تحقیقات بتن (متب) سازمان عمران شهرداری اصفهان به واسطه اجرای طرح بتنی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان پیمانکار برتر انتخاب شد.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این کنفرانس از بین چندین طرح ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس از سراسر کشور، سازمان عمران شهرداری اصفهان به جهت اجرای طرح بتنی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان پیمانکار برتر توسط هیئت رئیسه انجمن علمی بین المللی بتن ACI شاخه ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجمن علمی بین المللی بتن ACI یکی از معتبرترین مؤسسات علمی در جهان است. این مؤسسه که بیش از یکصد سال از عمر خود را سپری کرده است با هدف آموزش حرفه‌ای و مهندسی، تحقیقات علمی، پژوهش و توسعه استانداردهای طراحی و اجرای سازه‌های بتنی و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعالیت می‌کند.

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی متفاوتی از استان‌های مختلف در بخش مسابقه این کنفرانس شرکت کرده بودند، اما سازه خاص بتنی، طراحی و اجرای خاص این پروژه موجب شد این طرح رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری هم این پروژه توسط انجمن بتن ایران و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان طرح برتر سال معرفی شد.

کد خبر 544936

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان عمران شهرداري اصفهان شهر کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان سازمان عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر