Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@20:07:37 GMT

معرفی آموزشگاه زبان سخن برتر

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۱۷۶۳

معرفی آموزشگاه زبان سخن برتر

سخن برتر با برگزاری کلاس‌های خصوصی، نیمه خصوصی و آنلاین تجربه آموزش را برای زبان‌آموزان راحت‌تر کرده است. در ادامه با دوره‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس مجموعه سخن برتر بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی مزیت بزرگی نسبت به کلاس‌های همگانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌ی افراد در یادگیری سرعت خاص خود را دارند. هر کس نیز با یک روش آموزشی راحت‌تر است. در کلاس‌ درس همگانی این مسائل همیشه باعث دردسر و اذیت دانش‌آموزان می‌شود. ممکن است سرعت تدریس مدرس برای دانش‌آموزان کم یا زیاد باشد یا دانش‌آموزی نیاز به تکرار شدن مسائل داشته باشد در صورتی که همین تکرار کلاس را برای فرد دیگر کسل‌کننده کند. تدریس زبان انگلیسی یکی از درس‌هایی است که این اختلاف سرعت یادگیری در میان زبان‌آموزان بیشتر به چشم می‌آید. زبان انگلیسی تشکیل شده از چهار مهارت گوش دادن (listening)، صحبت کردن (speaking)، خواندن (reading) و نوشتن (writing) است. هر یک از افراد ممکن است در یکی یا دوتا از این مهارت‌ها قوی‌تر باشد یا ضعیف‌تر عمل کند. در کلاس‌های همگانی برای مدرس سخت است که بتواند برای همه‌ی زبان‌آموزان وقت بگذارد و با آن‌ها تمرین کند.

کاری که مدرس در کلاس همگانی انجام می‌دهد این است که برای تمام مباحث به یک اندازه وقت می‌گذارد، مباحث آسان را سریع‌تر رد می‌کند تا وقت برای مباحث سخت‌تر باشد. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که مباحث سخت و آسان برای تمام زبان‌آموزان یکسان نیست.

کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی امکان شخصی‌سازی بسیاری دارد. یعنی مدرس با توجه به نیاز و مهارت زبان‌آموز کلاس را طوری اداره می‌کند تا او به بیشترین حدی که می‌تواند پیشرفت کند. برای مباحث با توجه به نقاط قوت و ضعف زبان‌آموز وقت گذاشته می‌شود. کلاس‌های تدریس خصوصی انعطاف پذیری بالایی دارند. این انعطاف نه فقط در روش تدریس بلکه در زمان برگزاری کلاس‌ها نیز وجود دارد. در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی سخن برتر که یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران است، شما می‌توانید زمان و روزی که برای شما راحت‌تر است را برای آموزش انتخاب کنید.

تدریس خصوصی آیلتس آیلتس چیست؟

آیلتس یک آزمون ارزیابی زبان انگلیسی استاندارد و شناخته شده برای آموزش بین‌المللی و مهاجرت جهانی است. این آزمون مهارت زبان انگلیسی افراد غیر بومی انگلیسی را که مایل به تحصیل در کشورهایی هستند یا مهاجرت به کشورهایی که زبان انگلیسی زبان ارتباط آنهاست، ارزیابی می‌کند.

آیلتس که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد، محبوب‌ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان است. این آزمون ارزیابی زبان توسط برخی از کارشناسان برجسته زبان در جهان تهیه شده است. این برنامه برای ارزیابی مهارت‌های انگلیسی شما در خواندن، نوشتن، گوش دادن، و صحبت‌کردن و توان شما در استفاده از زبان برای تحصیل، کار و زندگی در یک کشور انگلیسی زبان طراحی شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

بهترین روش برای آمادگی برای آزمون آیلتس شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس است. موسسه سخن برتر با سال‌ها تجربه تمام شرایط لازم برای آماده کردن افراد برای آزمون آیلتس را دارد. معمولا افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند زبان انگلیسی را تا حدی بلدند. در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان برای آزمون آیلتس شما با توجه به میزان مهارتتان در خواندن، نوشتن، گوش دادن، و صحبت‌کردن توسط مدرس مورد ارزیابی قرار می‌گیرید و با توجه به تشخیص مدرس روی هر مهارت‌ زمانی را برای تمرین و تدریس سپری می‌کنید.

در مورد آیلتس اغلب توصیه‌های غلط داده می‌شود. همانطور که برای آزمون خود آماده می‌شوید، انواع اطلاعات غلط در مورد آزمون خواهید شنید. به جای گوش کردن به این اطلاعات باید روی بهبود زبان انگلیسی خود تمرکز کنید و هر روز به تمرین زبان انگلیسی بپردازید.

تمرین به اندازه و مناسب در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس از مشخصات اصلی و بارز کلاس‌هاست. شما باید هدف خود را برای تمرین مهارت‌های خود بگذارید. شما باید به حدی تمرین داشته باشید تا بتوانید هر سوال استانداردی را با اعتماد به نفس جواب بدهید. مدرس تدریس خصوصی آیلتس برای تمرین دادن شما به شکل درست سال‌ها تجربه دارد.

آیلتس سخت‌تر از هر امتحان دیگری نیست. سوالات ساده هستند و برای ارزیابی میزان تسلط انگلیسی شما طراحی شده‌. مانند هر آزمون دیگری، آیلتس نیاز به آمادگی کامل دارد. همچنین به یاد داشته باشید که در آیلتس هیچ قبولی یا شکستی وجود ندارد. نتایج در یک مقیاس ۹ امتیازی (۱ کمترین، ۹ بالاترین) گزارش خواهند شد. این مقیاس برای بیش از ۲۰ سال ثابت مانده است. امتیاز مورد نیاز شما بر اساس شرایط ویزای شما یا موسسه یا سازمان مورد نیاز شما تعیین می‌شود. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از شرکت در آزمون، نمره مورد نیاز خود را بررسی کنید.

اگر شما مهارت لازم برای شرکت در کلاس‌های آیلتس را نداشته باشید باید در کلاس‌های PRE IELTS شرکت کنید. این کلاس‌ها مهارت‌های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را به صورت پایه و مقدماتی به شما آموزش می‌دهد.

کلاس تدریس خصوصی زبان برای افرادی که می‌خواهند برای مهاجرت در آزمون آیلتس شرکت کنند بسیار مناسب است. زمان کلاس‌ تدریس خصوصی آیلتس با توجه به درخواست زبان‌آموز متغیر است. خیلی از افراد قبل از مهاجرت کارهای بسیاری برای انجام دارند و زمان کافی برای شرکت در کلاس و رفت‌وآمد به کلاس را ندارند. اما متغیر و دلخواه بودن زمان برگزاری کلاس تدریس خصوصی آیلتس تنها مزیت این کلاس‌ها نیست. در کلاس‌های خصوصی سخن برتر مدرس تمام وقت خود را برای جواب دادن به سوالات تنها زبان‌آموز خود می‌گذارد. همچنین در این کلاس‌ها زمان برای تمرین بیشتر نیز موجود است. امکان حواس‌پرتی در کلاس‌های همگانی هم برای زبان‌آموز و همچنین برای مدرس نیز بیشتر است. در کلاس‌های خصوصی، زبان‌آموز توجه بیشتری به مباحث ارائه شده نشان می‌دهد. مدرس نیز در کلاس خصوصی تمرکز خود را بر پیشرفت زبان‌آموز می‌گذارد و با توجه به نیاز و مهارت او جریان کلاس را پیش می‌برد.

کد خبر 646510 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی زبان آموزشی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی زبان آموزشی تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس های تدریس خصوصی برای آزمون آیلتس کلاس تدریس خصوصی داشته باشید زبان آموزان برای تمرین زبان آموز مهارت ها سخن برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال

استقلال در دو بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر هفتم، در آخرین روزهای حضور فیروز کریمی، نتوانست مقابل رقبا به پیروزی دست یابد و برابر پاس همدان به تساوی رسید و از صنعت‌نفت هم شکست خورد. در4 بازی ابتدایی لیگ برتر هشتم، شاگردان امیر قلعه‌نویی هم نتوانستند موفق عمل کنند و در سه بازی متوالی مغلوب تیم‌های پگاه رشت، مس کرمان و صبا شدند.

دو روی سکه استقلال؛ میزبان بیرحم، میهمان کم خطر

صدرنشین لیگ برتر در این هفته باز هم در دیداری خارج از خانه مقابل ملوان موفق به کسب 3 امتیاز نشد تا روند ناکامی‌های نکونام در بازی‌های خارج از خانه در این فصل به شش بازی برسد. در هفته نهم نیز آبی پوشان مقابل پرسپولیس به تساوی 1-1 دست یافتند. سرانجام استقلال توانست در دیدار مقابل پاس در شهر همدان به برتری 4 بر 2 رسیده و به روند ناکامی‌های خود در بازی‌های خارج از خانه پایان دهد. البته این فصل پایانی دراماتیک برای استقلال داشت و توانست با پیروزی در هفته آخر در مشهد برابر پیام، به دومین قهرمان در لیگ برتر دست یابد. برای مشاهده برنامه بازی استقلال از فوتبال 360 کلیک کنید.

جانشین یامگا پیدا شد؛ درخشش صالح به جای ستاره فرانسوی

صالح حردانی، کشف جواد نکونام در فولاد بود و زیر نظر این سرمربی توانست نام خودش را مطرح کند و حتی به تیم ملی برسد. حردانی پس از حضور در استقلال یکی از مهره های محبوب فرهاد مجیدی هم بود و در نیم فصل اول حضورش عملکرد درخشانی داشت. او با پاس گل در دربی و گل زنی مقابل فولاد نقش مهمی در قهرمانی تاریخی استقلال ایفا کرد.

فوتبال۳۶۰ اپلیکیشنی است که در آن فوتبال ایران و جهان با نگاهی جامع و همه جانبه‌نگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فوتبال۳۶۰ اخبار، گزارش، تحلیل و ویدیوهای اختصاصی فوتبالی توسط یک گروه مجرب به صورت رایگان ارائه می‌شود.

فوتبال 360

شما در اپلیکیشن فوتبال۳۶۰ علاوه بر دسترسی به محتوای دیدنی و خواندنی، امکان حضور در مسابقه پیش‌بینی دیدارهای فوتبال و شرکت در نظرسنجی‌هایی جذاب و چالشی را خواهید داشت. همچنین نتایج زنده مسابقات فوتبال به شکلی متفاوت و حرفه‌ای در اپلیکیشن فوتبال۳۶۰ ارائه خواهد شد.

مخاطبان در ابتدای ورود به حساب کاربری می‌توانند تیم‌های موردعلاقه خود را انتخاب کنند. با انتخاب مورد علاقه‌ها، دسترسی به ویدئوها و اخبار آن تیم به صورت جداگانه برای آن مخاطبان فراهم می‌شود. همچنین می توانید خلاصه بازی مورد نظر خود از جمله بایرن مونیخ - رئال مادرید در روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 و خلاصه اتفاقات حساس ترین بازی های لیگ های جهانی را از جمله لیگ قهرمانان اروپا.

لایواسکور در فوتبال 360 این امکان را به شما می‌دهد تا نتایج زنده اکثرا لیگ‌های معتبر دنیا را در لحظه تماشا کنید. می توانید از طریق آدرس football360.ir به وبسایت و اپلیکیشن فوتبال 360 دسترسی داشته باشید و به زودی، حساس ترین بازی های فوتبال را با گزارش عادل فردوسی پور ببینید و لذت ببرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901016

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد