Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " علی اصغرخانی "  اظهار داشت: در پی وقوعات سرقت دلار از صرافی های شمال تهران مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفته و با رصد دوربین های مداربسته صرافی ها ، متهم و شیوه و شگرد سرقت شناسایی شد.

دستگیری سارق حرفه ای دلار از صرافی های شمال تهران

به گزارش رکنا،  این مقام پلیسی افزود: عملیات کلانتری 101 تجریش در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی طی اعلام مرکز پیام مبنی بر تماس یکی از صراف ی ها با 110 و اعلام حضور احتمالی سارق  لذا  به قید فوریت عملیات کلانتری در محل اعلامی حاضر و به صورت نامحسوس متهم را زیر نظر قرار داده که مشاهده شد متهم با همان شیوه سرقت به روش کف زنی با تحویل تعدادی دلار که ابتدا آن را خود شمرده و تحویل صراف می دهد در حین تحویل تعدادی از آن را سرقت می کند اقدام به سرقت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 101 تجریش  تصریح کرد: متهم در همان حین دستگیر و به کلانتری دلالت و با توجه به مشاهده ادله و شواهد و تصاویر ضبط شده در تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی معترف شد.

سرهنگ خانی  در پایان خاطرنشان کرد:  پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دلار دلار صراف اخبار حوادث دلار صرافی شمال تهران سارق حرفه ای سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت تست روانشناسی اضطراب فال ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر بازار آزاد تست روانشناسی رنگ تست روانشناسی در تصویر ورزشی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کد خبر 849064 برچسب‌ها سارق - سرقت مترو تهران

دیگر خبرها

  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد