Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه استان زنجان، قیمت کفش و لباس نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ناصر فغفوی در ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، سیاست‌ها و پیگیری‌های استاندار زنجان جهت راه اندازی سامانه قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه استان، قیمت کفش و لباس نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه‌های کاهش قیمت پوشاک در استان اشاره کرد و ابراز داشت: برای کاهش سریع قیمت‌ها یکی از پیشنهادات برگزاری نمایشگاه‌ها عرضه مستقیم کیف و کفش و لباس در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه رایزنی‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک انجام شده است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه اولویت با تولید کنندگان داخلی است.

فغفوری با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش در بهمن ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در هفته گرامیداشت مقام زن برای ترویج مد و لباس اسلامی و توسعه فرهنگ عفاف از علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه از تهران نیز دعوت شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولید شهرک‌های صنعتی می‌تواند در قالب صنایع کوچک برای شرکت در نمایشگاه یارانه پرداخت کنند، افزود: در صورت صدور مجوزهای لازم برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس می‌توان مشوقی مهم برای تولید کنندگان استانی باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با اشاره به ظرفیت شهرستان هیدج در تولید کیف و کفش، ادامه داد: در این راستا از هیدج که ظرفیت بالای تولید کفش در استان دارد، در این نمایشگاه استفاده خواهد شد که تلاش می‌شود با عرضه مستقیم این نوع کالا استقبال داشته باشد.

فغفوری با اشاره به اینکه طبق پیش ینی ها اداره کار، تعاون رفاه اجتماعی استان نیز هم غرفه به مساحت ۳۰۰ متر به صورت رایگان در اختیار مشاغل خانگی و واحدهای کوچک تعاونی قرار خواهد داد، ابراز کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز هم در خواست ۵۰۰ متر فضای نمایشگاهی داده شده تا و بتوان با واحدهای تولیدی سایر استان‌ها بحث‌های اقامتی را پیش بینی کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تنظیم بازار سازمان برنامه و بودجه کفش کیف و کفش معدن و تجارت مد صنایع کوچک یارانه معدن تجارت رفاه اجتماعی گردشگری و صنایع دستی تنظیم بازار سازمان برنامه و بودجه کفش سایر استان کفش و لباس کیف و کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

دیگر خبرها

  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی