Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از 9to5google، سامسونگ Galaxy S۲۲ Ultra که با مدل Note ادغام شد اکنون امکان ذخیره سازی تا ۱ ترابایت را در خود دارد. این فضای ذخیره‌سازی دو برابر است نسبت با گلکسی زد فولد ۳ همچنین این مقدار ذخیره سازی چهار برابر فضای ذخیره‌سازی فعلی Galaxy S۲۲ Ultra سامسونگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است، ممکن است این نوع از Galaxy S۲۲ Ultra با ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی، در صورت عرضه، انحصاری فروشگاه خود سامسونگ باشد. آخرین باری که سامسونگ یک گوشی هوشمند با فضای ذخیره سازی ۱ ترابایتی عرضه کرد، مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس بود که قیمت آن ۱۶۰۰ دلار بود. مشخص نیست که Galaxy S۲۲ Ultra در همان سطح ذخیره سازی ممکن است چقدر قیمت داشته باشد، اما همین حدود قیمت نیز برای Galaxy S۲۲ Ultra محتمل به نظر می‌رسد.

در همین حال، یک اقشاگر کاربر توییتری تعداد انگشت شماری از تصاویر گلکسی اس ۲۲ اولترا را در این هفته منتشر کرد که این تصاویر مدل مشکی مات مدل جدید سامسونگ بود انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال آینده، احتمالاً در ماه فوریه، سری گلکسی S۲۲ را معرفی کند.

بیشتر بخوانید

بازنگری سامسونگ در برنامه عرضه گلکسی S ۲۲

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گلکسی سامسونگ گوشی سامسونگ فضای ذخیره سازی Galaxy S۲۲ Ultra

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد

وضع پدافند غیرعامل مرکز ذخیره‌سازی گاز سراجه با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز و تیمی متشکل از مدیران و مسئولان اچ‌اس‌ئی و اجرایی وزارت نفت، شرکت ملی گاز، انتقال گاز و مهندسی و توسعه گاز و گروه نفت مرکزی بررسی شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز، در ‏این بازدید با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در حوزه پدافند غیرعامل و ایمنی در تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه، با توجه به موقعیت حساس و راهبردی آن گفت: این تأسیسات در فصل‌های سرد سال بخشی از گاز مصرفی استان تهران و شهرهای شمال و شمال شرقی کشور را تأمین می‌کند و در پایداری شبکه انتقال گاز نقشی بسزا دارد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ‏برای کارکنان، نصب سیستم کولینگ و فومینگ روی مخازن ذخیره‌سازی، روزآمدکردن سیستم‌های اطفا و اعلان حریق و تجهیز دو دستگاه ‏ماشین اطفای حریق، نصب دوربین مداربسته، ارزیابی ریسک امنیتی SVE، مطالعات HAZOP و برگزاری نشست با ‏سازمان‌های متولی استان در این زمینه، ازجمله این ‏اقدام‌هاست.‏

عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با ارزیابی و بررسی این اقدام‌ها به‌لحاظ رعایت الزام‌های پدافند غیرعامل در مخازن و تأسیسات ذخیره‌سازی و محیط‌های پیرامونی، از زحمات کارکنان منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در ایجاد زیرساخت‌های حوزه ایمنی و پدافند ‏غیرعامل قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25