Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران اسلامی از سلاح قدرتمند بصیرت و روشن بینی ملت عزیز کشورمان واهمه دارند که همواره عاملی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان بوده است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با حضور در جمع خانواده‌های پایگاه هوایی شهید نوژه همدان ضمن اشاره به نقش خانواده‌ها در تقویت بینش اسلامی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه در تمامی سطوح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین بردن کانون گرم خانواده‌ها یکی از اهداف اصلی و مهم دشمنان در جنگ فرهنگی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نقش ارزشمند خانواده‍‌ها در مقابله با تهدیدات دشمن، افزود: مسلما آنچه که سختی‌ها و دشواری‌های مسیر را کاهش می‌دهد ایمان به خداوند، روشن‌بینی و روشن‌دلی است. قطعا با رسیدن به چنین مولفه مهمی هیچ دشمنی حتی با کارآمدترین تجهیزات و سلاح‌ها نمی‌تواند بر شما پیروز شود، چون هرکسی یاد و خاطره خداوند در قلبش تجلی پیدا کند همواره ایمن و نفوذناپذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از آن می‌ترسند سلاحی قدرتمند به نام بصیرت و روشن‌بینی ملت عزیز ایران اسلامی است که همواره عاملی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است. به این دلیل که اهل بصیرت با فهم و درک صحیح خود، از رمز و رموز حاکم بر فعل و انفعالات جهان هستی باخبر بوده و اسیر توطئه‌های دشمنان نمی‌شوند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با اشاره به ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص سردار دل‌ها شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم که همواره یاد، نام و خاطره‌اش، دلاور مردی‌ها و رشادت‌هایش در دل‌های جهانیان باقی خواهد ماند.

وی خطاب به خانواده‌ها تاکید کرد: شما خانواده‌ها باید کاری کنید که نسل سلیمانی‌ها پرورش یابند و سرمایه‌ای باشند برای آینده کشور عزیزمان ایران که با چشم دل و تا پای جان ادامه‌رو راه دلاور مردانی همچون شهید سلیمانی‌ها باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم گفت: نقش شما خانواده‌ها و ما، ادامه دادن راه شهدای گرانقدر و ولایی اسلام است که همواره از جان و مال خود گذشتند تا نگذارند دست بیگانه بر خاک پاک وطنمان برسد و مشتی آهنین بر دهان یاوه‌گویان شدند که سودای تسلط بر ایران را داشتند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه خانواده‌ها باید در این برهه زمانی که فضای مجازی همواره در دسترس فرزندان‌شان است بیشتر از آن‌ها مراقبت کنند خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم یک تهدید است، از این رو باید با ارتقای سواد رسانه‍ای و شناخت آسیب‍های آن همه جانبه از فرزندان و خانواده خود مراقبت کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران در ۹ دی بر همه جهانیان ثابت کردند که مردم بینا، بصیر و آگاهی هستند و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این خصلت‌های خدایی و ولایی را از آن‌ها بگیرد، چون این خصلت‌ها در جوهره وجودی مردم رسوخ پیدا کرده و جزوی از جسم، روح و عادات آن‌ها شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شهدای والا مقام انقلاب، فرشتگانی بودند از برکات امداد الهی که در برابر تجاوزگری‌ها و دشمنی‌های کشور‌های بیگانه همچون کوهی استوار چه در ۸ سال جنگ تحمیلی چه پس از آن جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتن و مردانه ایستادن و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان ایران دست دشمنان انقلاب بیفتد و این نشان از امداد الهی برای مردمان اهل بصیرت است.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگری‌ها و روشن‌بینی‌های شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی هیچ‌گاه از یاد‌ها نمی‌رود و یاد این شهید بصیر و والامقام همواره در دل‌ها جاری است.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، برگزیدگان و مقام‌آوران جشنواره مالک اشتر، ورزشکاران مدال‌آور و نفرات ممتاز قرآنی تجلیل به عمل آمد.

 

بیشتر بخوانید: وزیر اطلاعات: با هوشیاری و بصیرت مردم آگاه همه توطئه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ خانواده ها روشن بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان