Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرای جدید کمیته انضباطی مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات پایه کشور که هشتم آذر ۱۴۰۰ برگزار شد، تیم ماشین سازی تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن ۳ بر صفر بازنده اعلام شدن به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم فوتبال ساحلی پاس گناه و آبی پوشان کرمان از سری مسابقات رده امیدهای کشور که دوازدهم آذر ۱۴۰۰ برگزار شد، تیم آبی پوشان کرمان به دلیل عدم حضور در زمین مسابقه و مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری بازی ضمن ۳ بر صفر بازنده اعلام شدن به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم فوتبال پارسیان شوشتر و مهرگان رامهرمز از سری مسابقات لیگ جوانان که در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد، تیم پارسیان شوشتر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور تماشاگر در ورزشگاه و حمله بردن به سوی داوران و پرتاب اشیا و اصابت به کمک داور که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از برگزاری مسابقه در ورزشگاه خانگی و بازی در ورزشگاه دیگر به تشخیص سازمان لیگ محکوم شد.

ضمن اینکه صدرا صفر بیرانوند بازیکن تیم پارسیان شوشتر به دلیل درگیری با بازیکن تیم حریف به یک جلسه محرومیت و سی میلیون ریال جریمه محکوم شد. همچنین حسین حسنکی سرمربی تیم پارسیان شوشتر به دلیل بدرفتاری با داور و نماینده مسابقه به سه جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

سید احمدرضا موسوی بازیکن مهرگان رامهرمز نیز به خاطر درگیری با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراج شد، یک جلسه محروم و به پرداخت سی میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال کاشان از سری مسابقات لیگ پایه کشور که ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، تیم ماشین سازی تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن ۳ بر صفر بازنده اعلام شدن به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی ماشین سازی تبریز بازنده اعلام شدن ۱۴۰۰ برگزار شد سری مسابقات دیدار دو تیم محکوم شد ۳ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی