Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:35:55 GMT

هفتمین شکست‌ فصل ایرانجوان بوشهر رقم خورد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۱۵۵

هفتمین شکست‌ فصل ایرانجوان بوشهر رقم خورد

به گزارش ایرنا، در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد، ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف شمالی خود شکست خورد.

ایرانجوان در این دیدار در دقیقه ۸۵ با اشتباه دروازه‌بان تیم شهدا بابلسر با گل علی عباس از حریف خود پیش افتاد.
در دقایق پایانی این دیدار تیم شهدا بابلسر بود که توانست با گل‌های قدیر آقاجانی مرزونی و محمد شاملی بازی باخته را با برد عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت این دیدار را احمد مرشدی به همراه کمک‌های خود هارون چوپان زاده، فرزاد شیر مرادی و سامان گودرزی برعهده داشت.

ایرانجوان بوشهر با پذیرش هفتمین شکست خود با یک امتیاز در قعر جدول گروه الف لیگ دسته دو  فوتبال کشور باقی ماند.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر بابلسر فوتبال بوشهر بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر