Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@23:41:26 GMT

فرهاد مجیدی سنت شکنی کرد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۲۵۳

فرهاد مجیدی سنت شکنی کرد

برای اولین بار در این فصل استقلال بدون تغییر در ترکیب دیدار خود به مصاف فولاد می رود. ناطقان: در یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته دوازدهم، استقلال و فولاد در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. ترکیب آبی پوشان برای این دیدار اعلام شد که نکته مهم در آن، بدون تغییر بودن ترکیب تیم مجیدی نسبت به دیدار هفته قبل برابر شهرخودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




استقلال در طول ۱۱ هفته گذشته رقابت های لیگ برتر، هیچ گاه با یک ترکیب یکسان به میدان نرفته بود. فرهاد مجیدی در هفته های گذشته و یک دیدار جام حذفی، همواره از بازیکنان مختلفی استفاده کرد و هیچ کدام از دیدارهای امسال آبی پوشان دارای ترکیب مشترکی نبود و به طور مثال حتی ترکیب هفته دهم با ترکیب هفته های ابتدایی هم مشابه هم نبودند و آبی ها با تغییر در ترکیب خود به مصاف رقبا می رفتند.

مسئله ای که حتی در نشست خبری پیش از بازی نیز مطرح شد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تغییرات زیاد در ترکیب تیمش این مسئله را یک حسن دانست و اعلام کرد خوبی این تغییرات این است که به طور مثال سرمربی فولاد اطلاع ندارد که استقلال فردا با چه ترکیبی به میدان می رود.

اما فرهاد مجیدی در دیدار حساس امروز برابر فولاد تصمیم گرفت بالاخره سنت شکنی کرده و تیمش را با همان ترکیب دیدار قبل به میدان بفرستد و اصطلاحا به ترکیب تیم برنده دست نزند. به نظر می رسد کادرفنی آبی پوشان از عملکرد این ۱۱ بازیکن در دیدار قبل برابر شهرخودرو رضایت کامل دارد و این مسئله باعث شده تا یک بار دیگر به آنها اعتماد شده تا به مصاف فولاد بروند.

دیدار استقلال و فولاد از ساعت ۱۸ و در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.
منبع: خبر انلاین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور

ترکیب ۱۱ نفره شاگردان نکونام برای دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تراکتور صف‌آرایی می‌کند. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال