Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@01:45:26 GMT

 عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۶۳۸

صراط:

سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر دستگیری عامل اسیدپاشی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره اسید پاشی به چند نفر از بانوان در حال ورزش در یکی از پارک‌های شهرستان شهریار در روز گذشته و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاش به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان وقوع این اتفاق، یک خانم از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و لباس ۳ نفر دیگر از بانوان نیز مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند که آسیب جسمانی متوجه آن‌ها نشده بود.

سردار ظهیری اظهارداشت: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی به دست آمد و در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، متهم در شهر اندیشه شهریار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه، متهم فردی ۳۲ ساله و دارای سوابق کیفری سرقت، حمل موادمخدر و تخریب اموال عمومی بود، تصریح کرد: وی در تحقیقات و بررسی‌های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت ۱۰ روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده است.

سردار ظهیری در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اسیدپاشی فرمانده انتظامی غرب استان تهران پارک صراط غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود