Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی انسانی بی بدیل در حوزه اندیشه و عمل بود و انسانی است که خودش مکتب است چرا که هم عمل و اندیشه اش اسلامی است.

وی افزود: ماندگاری سردار شهید سلیمانی به خاطر اندیشه و عمل و نیز رفتارهای هدایت گونه ایشان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مرند با اشاره به ولادت پیامبر صلح و رحمت «حضرت عیسی (ع)» گفت: امیدواریم امسال، سال صلح و سازش میان تمام جوامع باشد.

گرشاسبی در ادامه به برگزاری باشکوه مراسم ۹ و ۱۳ دی اشاره کرد و افزود: هفته آینده همچنین، رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان برگزار خواهد شد که نظام اداری شهرستان همکاری های لازم را باید تا حد امکان در این زمینه انجام دهند.

فرماندار ویژه مرند همچنین خطاب به مدیران ادارات گفت: تصمیم ها باید متناسب با سیستم و منافع ملی باشد و برای پویا شدن باید به اختلاف سلیقه ها احترام بگذاریم چرا که انتقادات و اختلاف سلیقه ها، به عنوان موتور محرک و عامل پویایی ما در ادارات هستند.

وی با بیان اینکه خط قرمز همه ما باید منافع شهرستان باشد، گفت: هنر مدیران این است که روابط بین بخشی را برای رسیدن به توسعه در منطقه بهبود بخشند.

گرشاسبی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل ادارات با رسانه ها ابراز کرد: تمام روسای ادارات و شهرداران برای اطلاع رسانی عملکرد خود اقدام کنند و برای موفقیت خود از تمام ابزار موجود از جمله فضای مجازی بهره ببرند.

وی تاکید کرد: مدیران باید ریسک پذیر و شجاع باشند چرا که هیچ مدیری به خاطر ریسک برای عموم، محاکمه نمی شود.

فرماندار مرند اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات ملاک عمل بوده و با بیان محدودیت های قانونی و حدود و اختیارات، افراد را باید قانع کرد.

وی با اشاره به تزریق ۳۶۰ هزار دزُ واکسن کرونا در شهرستان گفت: ما به دنبال سالم سازی محیط و ایجاد مصونیت برای مردم هستیم و مسوولین نیز باید در جهت واکسیناسیون خود، همکاران و خانواده هایشان اقدام کنند.

گرشاسبی همچنین با اشاره به لزوم حضور روسای ادارات در میان مردم اظهار داشت: مسوولین و معاونین آنها لازم است در نماز جمعه حضور داشته و از بیانات امام جمعه به عنوان راهکار و راهگشای مسائل و مشکلات استفاده کنند.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار و کسبه ها افزود: همه ادارات باید به نوبه خود نظارت بر زیرمجموعه های خود را افزایش دهند.

فرماندار مرند با اشاره به طبیعی بودن تغییرات در مراحل مدیریتی تاکید کرد: همه مدیران باید در هر پست و مقامی که باشند با عشق به منافع ملی و تعهدی که نسبت به کشور رهبری دارند با جسارت تمام کار کنند.

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز یکی از وظایف مهم جمهوری اسلامی را فراهم کردن لوازم و مقدمات اقامه نماز عنوان کرد و گفت: زمینه برای اقامه نماز جماعت در ادارات فراهم شود زیرا کارکنانی که در اول وقت نماز را اقامه می کنند مطمئنا کار مردم را بهتر و سریعتر راه خواهند انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مجید آقاجانی خاطرنشان کرد: شرکت کارکنان ادارات در نماز جماعت، یک کار عاشقانه و از روی وظیفه مومنانه است و یکی از پیام های رهبری در هر اجلاسیه، تشویق ادارات برتر در زمینه اقامه نماز می باشد.

امام جمعه مرند نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا (س) اظهار کرد: از جمله ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) که در این شرایط کشور باید مورد توجه قرار گیرد، مردم دوستی و تقدم مردم بر خود است.

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده افزود: هیچ کاری به اندازه حل مشکل و مسائل مردم، مهم نیست و باید با بهره گیری از روش و سیره ائمه (ع) در راستای خدمت به مردم عمل کنیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری مرند آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری مرند اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم

آفتاب‌‌نیوز :

خلیل الحیه در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه با این خبرگزاری در استانبول انجام داده همچنین تاکید کرد که حماس آمادگی دارد به سازمان آزادی‌بخش فلسطین بپیوندد تا یک دولت واحد برای غزه و کرانه باختری تشکیل شود.

این اظهارات مقام ارشد حماس می‌تواند امتیاز قابل توجهی برای اسرائیل به شمار رود چرا که این گروه فلسطینی همواره تاکید کرده که مبارزه خود را تا زمان نابودی اسرائیل ادامه خواهد داد. الحیه که از مقام‌های بلندپایه حماس به شمار می‌رود که در مذاکرات برای آتش بس و تبادل گروگان‌ها حضور داشته در این مدت گاهی لحن تند و مخالف و گاهی هم بیان آشتی‌جویانه‌ای داشته است.

او در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید کرد که «حماس آمادگی دارد حدود کشور فلسطینی را بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی که تاکید دارد باید در امتداد مرز‌های پیش از جنگ ۱۹۶۷ تشکیل شود، بپذیرد.»

او در خصوص اینکه اگر چنین اتفاقی بیفتد چه سرنوشتی در انتظار حماس خواهد بود گفت: «آن‌وقت شاخه نظامی ما منحل می‌شود. تجربیات افرادی که با اشغالگران جنگیدند چه شده است؟ وقتی به استقلال رسیدند و حقوق خود را کسب کردند به احزاب سیاسی تبدیل شدند و نیرو‌های مبارز هم به ارتش ملی پیوسته‌اند.»

الحیه نگفت که آیا استقبال آشکار او از راه حل دو دولتی به منزله پایان دادن به درگیری فلسطین با اسرائیل است یا گامی موقت به سوی هدف اعلام شده این گروه برای نابودی اسرائیل.

تشکیلات خودگردان فلسطین امیدوار است که یک کشور مستقل در کرانه باختری، اورشلیم شرقی و غزه ایجاد کند، مناطقی که اسرائیل در جنگ ۱۹۶۷ در خاورمیانه تصرف کرد. در حالی که جامعه بین المللی به شدت از چنین راه حل دو دولتی حمایت می‌کند، دولت تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، آن را رد می‌کند.

اسرائیل می‌گوید که از زمان آغاز جنگ، اکثر گردان‌های اولیه حماس را منهدم کرده است، اما چهار گردان باقی‌مانده در رفح مخفی شده‌اند. اسرائیل استدلال می‌کند که حمله به رفح برای پیروزی بر حماس ضروری است.

الحیه، اما می‌گوید که چنین حمله‌ای نمی‌تواند به نابودی حماس بینجامد. او گفت که تماس‌ها بین رهبری سیاسی خارج و رهبری نظامی در غزه بدون وقفه در جریان است و تماس‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و جهت‌گیری‌ها با مشورت بین دو گروه انجام می‌شود.

جنگ غزه نزدیک به هفت ماه طول کشیده و مذاکرات آتش بس متوقف شده است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد