Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت: با تلاش مامورین نیروی انتظامی و کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قاتل فراری در ظرف کمتر از ۲۰ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ‌ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، دقایقی قبل در گفتگویی با خبرنگاران، اظهار کرد: یک قاتل فراری در ظرف مدت کمتر از ۲۰ ساعت با تلاش مامورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه افزود:روز گذشته هفتم دی ماه جاری درتماس تلفنی بامرکزفوریت ۱۱۰ یک مورد قتل در اسلامشهر گزارش شد، که بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی به محل اعزام شده و پیکر بی جان جوانی روبرو شدند.

وی با اشاره به حساسیت موضوع قتل و دستگیری قاتل، بیان کرد: در ‌تحقیقات و بررسی های اولیه مشخص شد که  اختلاف خانوادگی دو دوست ۲۲ و ۲۳ ساله  منجربه نزاع و درگیری بین آنان شده و یکی ازآنان با ضربات چاقو از پای درآمده است.

کارخانه تاکید کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای قاتل راشناسایی صبح امروز وی را طی عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند،که در تحقیقات اولیه متهم  به قتل دوست خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات و  تکمیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل اختلاف خانوادگی اخبار حوادث اسلامشهر قاتل خون اختلاف خانوادگی دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت تست روانشناسی اضطراب فال ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر تست روانشناسی رنگ بازار آزاد تست روانشناسی در تصویر ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه انتظامی شهرستان اسلامشهر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش