Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجمع عمومی فوق العاده نوری، پنج عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت پتروشیمی به مدت دو سال انتخاب شدند.

به گزارش ایران اکونومیست- واحد مدیریت امور سهام، مجامع و روابط با سرمایه گذاران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جلسه مجمع عمومي عادی بطور فوق العاده شرکت پتروشیمی نوری(سهامي‌عام) صبح امروز با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هيات مديره شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در محل سالن اجتماعات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تشكيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مجمع اعضای حقوقی هیات مدیره شامل شركت‌گروه‌سرمایه‌گذاری‌و توسعه صنایع تکمیلی‌پتروشیمی ‌خلیج فارس (سهامی عام)، شركت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی (سهامی خاص)، شركت پتروشيمي هرمزخلیج فارس(سهامی خاص)، شركت پتروشيمي کارون(سهامی خاص) و شركت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(سهامی عام) برای مدت 2 سال انتخاب شدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود