Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اردشیر فرخ‌وند چهارشنبه در مراسم افتتاح ۲ مرکز خیریه جدید در این شهرستان، اظهار داشت: تلاش داریم با کمک شوراهای شهر، دهیاری‌ها و بسیج سازندگی در همه شهرها، مراکز بخش‌ها و روستاهای شهرستان که تمرکز جمعیتی دارند مرکز نیکوکاری راه اندازی کنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سمیرم با اشاره به ظرفیت های کشاورزی و دامداری این خطه اظهار داشت: درآمدهای حاصل از کشاورزی و باغداری در هر چهار بخش سمیرم بویژه پادنای بزرگ کمک خوبی در بحث زکات و همچنین همیاری در توسعه روستاها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستاد شهرستانی زکات از سال ۱۳۸۶ در سمیرم راه اندازی شد که میزان در سال‌های اخیر به بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده و امروز با افتتاح مرکز نیکوکاری زکات سرجمه این مبالغ بیشتر خواهد شد.

وی درباره مرکز نیکوکاری اشتغال کمیته امداد اظهار داشت: محل این خیریه در جوار مرکز فرهنگی امام علی(ره) کار خود را آغاز کرد و به دنبال ایجاد شغل برای افراد بیکار و زنان سرپرست خانوار است.

رییس کمیته امداد سمیرم افزود: بخشی از اشتغال به شکل خانگی و بخشی به شکل کارآموزی و معرفی به مراکز نیازمند به شاغل و همچنین هدایت و آموزش فرد به فرد ایجاد خواهد شد.

فرخ‌وند به اهدای پنج سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: اقلام شامل یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی بود که به پنج نوعروس کم برخوردار سمیرمی اهدا شد.

۲ هزار و ۵۳۴ خانوار سمیرمی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

۱۱۹ خانوار از این تعداد، عشایر چادرنشین تحت پوشش نهاد امداد هستند و ۸۱۸ خانوار نیز از خدمات مختلف اداری، تعاملی و کمک‌های کمیته امداد استفاده می کنند.

شهرستان سمیرم دارای ۱۰۰ هزار جمعیت عشایری و ثابت، ۶ شهر، چهار بخش و ۱۵۰ روستا و آبادی است و در۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها خرید جهیزیه کمیته امداد امام خمینی سمیرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرید جهیزیه کمیته امداد امام خمینی سمیرم خرید جهیزیه کمیته امداد امام خمینی سمیرم مرکز نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم