Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان سوری اشغالی را شدیداً محکوم و اعلام کرد: شهرک‌نشینان صهیونیست باید بدانند که در اراضی غصب شده نخواهند توانست برای همیشه سکونت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو  «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در اظهاراتی برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان سوری اشغالی را شدیداً محکوم کرد و این اقدام تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را تحریک آمیز خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است کابینه رژیم صهیونیستی اخیرا جلسه هفتگی خود را در شهرک صهیونیستی «میفو شاما» در جولان اشغالی برگزار کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: جولان اشغالی بر اساس قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل بویژه قطعنامه ۴۹۷ شورای امنیت، بخش جدایی ناپذیر جمهوری عربی سوریه است و مجمع عمومی سازمان ملل نیز هر ساله بر این واقعیت انکار ناپذیر تأکید می‌کند.

* شهرک‌نشینان صهیونیست باید بدانند که در اراضی غصب شده نخواهند توانست برای همیشه سکونت کنند

خطیب‌زاده تاکید کرد:گسترش شهرک نشینی و افزایش تعداد مهاجرین صهیونیست منطقه جولان به هیچ وجه نمی‌تواند واقعیت را تغییر دهد و شهرک‌نشینان صهیونیست باید بدانند که در اراضی غصب شده نخواهند توانست برای همیشه سکونت کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان همبستگی و حمایت ثابت و قوی جمهوری اسلامی ایران از جمهوری عربی سوریه در این موضوع را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «میفو شاما» در جولان اشغالی تصویب طرح بزرگ شهرک‌سازی در جولان اشغالی و تأمین بودجه‌ای به ارزش یک میلیارد شِکل (واحد پول اسرائیل) با مشارکت تعدادی از وزارتخانه‌ها با هدف افزایش شهرک‌سازی در جولان اشغالی و جذب صهیونیست‌ها برای سکونت در آن، بررسی شد.

به گزارش فارس، این اقدام صهیونیست‌ها واکنش سوریه را نیز به همراه داشت و وزارت خارجه سوریه در واکنش به اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در جولان اشغالی اعلام کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی، تنش خطرناک و بی‌سابقه و تجاوز هدفمندی است که به مرز جنایت جنگی می‌رسد. (اینجا بخوانید)

«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب نیز طرح توسعه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه را محکوم کرد و گفت که تمامیت ارضی سوریه در حقوق بین المللی تثبیت شده است و قابل چانه زنی نیست. (بیشتر بخوانید)

لازم به ذکر است جمهوری اسلامی ایران بار‌ها بر پایان اشغال جولان سوریه توسط صهیونیست‌ها تأکید کرده است. در همین خصوص نیز «مجید تخت روانچی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل پنجم آبان ماه در اظهاراتی در نشست شورای امنیت گفت: شورای امنیت باید رژیم اسرائیل را وادار کند به اشغال جولان سوریه پایان داده و تجاوزات به سوریه را فوراً متوقف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خطیب زاده رژیم صهیونیستی سخنگوی وزارت امور خارجه کابینه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی در جولان سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جولان اشغالی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح