Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:27:16 GMT

سارقین توپ و امتیاز در تهران و اراک (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۴۸۷۵

حدود 150 دقیقه پس از آنکه ضربه سر هافبک پرسپولیس از خط دروازه سپاهان عبور کرد، شوت تماشایی مهدی‌پور در کنج دروازه فولاد جای گرفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، دو بازی مهم هفته دوازدهم لیگ برتر از مسابقات تعیین کننده در مسیر قهرمانی با دو نتیجه یک بر صفر به سود دو تیم پرطرفدار پایتخت به پایان رسیدند با گل‌هایی که توسط دو هافبک دفاعی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول را کمال کامیابی‌نیا در ورزشگاه امام خمینی اراک و به شکل هوشمندانه با ضربه سر وارد دروازه گلر اتریشی سپاهان کرد و گل دوم زیباترین گل این هفته و شاید بهترین گل لیگ بود که با شوت رو پا و قوسی مهدی مهدی‌پور تور دروازه فولاد را ماساژ داد.

 

این دو از سوی سایت‌های آنالیز به عنوان بهترین بازیکنان تیم‌شان در این مسابقه حساس امروز انتخاب شدند؛ دو مسابقه‌ای که سرشار از برخوردهای فیزیکی و موقعیت‌های حساس و لحظه‌های تعیین کننده بود و البته کم گل به پایان رسید.

 

 

طبق آمار سایت یازده کمال کامیابی نیا 30 پاس با دقت نود درصدی داد و با هفت تکل موفق، دو دفع توپ و پنج قطع توپ مجال نفس کشیدن را به عناصر هجومی سپاهان نداد و با گلی سه امتیازی‌ یکی از شیرین‌ترین احترام‌های نظامی‌اش در پرسپولیس را در شادی گلش به نمایش گذاشت. جالب اینکه کمال هیچ خطایی در این مسابقه مرتکب نشد و با تفکر توپ‌های سپاهانی‌ها را خراب می‌کرد.

 

بلافاصله پس از این بازی در ورزشگاه آزادی نیز یک هافبک دفاعی درحال درخشش بود. مهدی‌پور پنجاه پاس با دقت 70 درصدی به هم تیمی‌هایش داد؛ دو شوت در چارچوب داشت که یکی از آنها به زیبایی به تور دروازه فولاد چسبید. سه تکل موفق و یک قطع توپ نیز حاصل عملکرد دفاعی شماره 9 آبی‌ها بود که در این بازی ستاره استقلال لقب گرفت.

 

 

 

البته شکل بازی این دو هافبک ارتباط چندانی به هم دیگر ندارد و کامیابی‌نیا یک هافبک جنگنده، دفاعی و متخصص در کار تخریبی است و مهدی پور هافبکی است که نظم‌دهی به بازی را خوب بلد است و به اعتماد به نفس لازم برای زدن ضربات ایستگاهی و شوت‌های از راه دور رسیده است. دو بازیکنی که نبرد نیابتی‌شان تا آخر لیگ ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس تهران مهدی مهدی پور استقلال تهران کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی مهدی پور استقلال تهران کامیابی نیا مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!