Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد انصاری شامگاه امروز در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: لایحه تغییر نام میدان ورزش در اردبیل در جهت ارج نهادن و احترام به مقام بالای علی دایی و افتخارآفرینی‌های این اسطوره فوتبال، به نام این اسطوره فوتبال ایران با رای تمامی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند بررسی پرونده‌های ماده ۵ بصورت روزانه انجام می‌شود.

لزوم ساماندهی نخاله‌های ساختمانی

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص لایحه تعیین و ارزیابی پیمانکار مربوط به طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی گفت: درخواست تمام اعضای شورای اسلامی شهر فراخوان از تمامی دست اندرکاران مرتبط با جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و ارزیابی و انتخاب بهترین پیمانکار برای اجرای این طرح است.

سلامت صفری، عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ۳۲ درصد نخاله‌های در شهر اردبیل به مکان‌های مشخص شده انتقال داده می‌شوند، بیان کرد: نخاله‌های سرگردان در اردبیل باید به نحو مناسب‌تری مدیریت شوند.

وی همچنین با اشاره به نیمه تمام ماندن تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌ها، بر اتمام این طرح‌ها در شش ماهه دوم تاکید کرد.

ابراهیم صفری، رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل نیز در رابطه با لایحه ساماندهی نخاله‌های ساختمانی، بر همکاری پرسنل و مدیران مناطق در اجرایی شدن این طرح تاکید کرد و ادامه داد: بدون همکاری مدیران مناطق، پیمانکاران نخواهند نتوانست طرح ساماندهی نخاله‌های ساختمانی را اجرا کنند.

ارائه عملکرد شهرداری به اعضای شورای شهر

در ادامه این جلسه که برای نخستین بار اتفاق می‌افتاد عملکرد چند ماه گذشته شهرداری طی لایحه‌ای به اعضای شورای شهر ارائه شد.

همچنین رئیس شورای شهر از درآمد ۲۴۸ میلیاردتومانی شهرداری خبر داد که ۱۳۰ میلیارد آن صرف هزینه‌های عمرانی  و ۱۱۸ میلیارد نیز به هزینه جاری اختصاص یافته است.

در پایان این جلسه از دونفر از کارگران شهرداری اردبیل که در اقدامی خداپسندانه، تمام پس‌انداز و داشته‌های خود را در حمایت از بانویی که گرفتار مشکلات عدیده‌ای بود، اهدا کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال میدان علی دایی شورای اسلامی شهر اردبیل شهرداری اردبیل نخاله های ساختمانی اعضای شورای شهر اردبیل شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس