Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:16:21 GMT

ساخت ۷۱۵ کلاس درس در هرمزگان در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۵۳۰۴

ساخت ۷۱۵ کلاس درس در هرمزگان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدفخرالدین هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر در استان ۴۰۸ هزار و۴۸۹ دانش آموز مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: ۳ هزار و ۷۰۲ فضای آموزشی با ۱۷ هزار و۷۹ کلاس درس در استان وجود دارد.

وی در خصوص پروژه های دردست اجرا افزود: تعداد ۱۷۲ پروژه با ۷۱۵ کلاس درس وزیربنای ۱۰۰ هزار و۵۴۷ مترمربع از پروژه های در دست اجرا اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به منابع تامین اعتبار این پروژهها ابراز داشت: تمامی پروژه های دردست اجرا نوسازی مدارس هرمزگان از منابع استانی ، مشارکتی ( خیرین)و ملی تامین اعتبار می شود.

به گفته هاشمی، ۱۷ پروژه در دست اجرا در قالب ۳۳ کلاس درس با زیربنای ۸ هزار و ۷۸۷ مترمربع از منابع استانی تامین می شود.

وی اظهار کرد: ۱۰۷ پروژه در دست اجرا در قالب ۴۶۴ کلاس درس با زیربنای ۶۱ هزار و ۶۳۱ مترمربع نیزاز منابع مشارکتی خیرین مدرسه ساز تامین می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد :۴۸ پروژه در دست اجرا در قالب ۱۸۶ کلاس درس با زیربنای ۳۰هزار و ۱۲۹مترمربع نیزاز منابع ملی تامین می شود.

کد خبر 5387613

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس هرمزگان کلاس درس جدید ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی 9 دی گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا آلودگی هوا بارش برف ایلام سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران دست اجرا کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود