Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایرنا به نقل از سرکنسولگری کشورمان در نخجوان در این دیدار  راه‌های توسعه و نعمیق مناسبات فی‌مابین بررسی شده است.

  در این دیدار ضمن  اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد تداوم سواپ گاز طبیعی به جمهوری خودمختار نخجوان به موضوعات همچون حمل و نقل و ارتباطات بین دو طرف، همکاری روسای گروه‌های دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و نیز همکاری نخجوان با استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل اشاره و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این دیدار به برخی مشکلات موجود در فعالیت تجار و بازرگانان ایرانی در این منطقه اشاره و خواستار رسیدگی به وضعیت و مشکلات آنان گردید که طرف نخجوانی اعلام داشت با دریافت اطلاعات تکمیلی اقدامات لازم در این زمینه را بعمل خواهد آورد.

  همکاری علمی و دانشگاهی و نیز تداوم صادرات دارو به نخجوان نیز از جمله موارد مطرح در این دیدار بود که طرفین خاطرنشان ساختند اقدامات لازم در این زمینه ها بعمل خواهند آورد.

برچسب‌ها آذربایجان باکو ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان باکو ایران آذربایجان باکو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد