Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مقام آمریکایی که نام او بیان نشده است، روز چهارشنبه به وقت محلی افزود که گفت و گو میان بایدن و پوتین احتمالا شامل موضوعات دیگر از جمله مذاکرات کنونی با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور نیز خواهد شد.

کاخ سفید همزمان با افزایش تنش ها میان واشنگتن و مسکو بر سر اوکراین و در حالیکه قرار است گفت و گوهای امنیتی میان دو قدرت در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شود، اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا فردا پنجشنبه ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۹ دی ) با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تماس تلفنی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد جو بایدن رییس جمهوری آمریکا فردا پنجشنبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تماس تلفنی خواهد داشت تا در خصوص موضوعات مختلف از جمله تعاملات دیپلماتیک آتی با روسیه گفت و گو کند.

امیلی هورن سخنگوی شورای عالی امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه ای افزود دولت بایدن به دیپلماسی گسترده با متحدان و شرکای اروپایی آمریکا، مشاوره و هماهنگی برای اتخاذ رویکرد مشترک در پاسخ  به افزایش حضور نظامی روسیه در مرزهای مشترک  با اوکراین ادامه می‌دهد.

پیش از این، بایدن و پوتین هفتم دسامبر ( ۱۶ آذر) با یکدیگر به صورت مجازی دیدار و درباره موضوعات مختلف از جمله ایران با اینکه محور اصلی آن دیدار اوکراین بود، با یکدیگر گفت و گو کرده بودند.
این خبر در حال تکمیل است.

برچسب‌ها جو بایدن ولادیمیر پوتین مذاکرات وین پروندهٔ خبری مذاکرات برای رفع تحریم ها در وین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جو بایدن ولادیمیر پوتین مذاکرات وین جو بایدن ولادیمیر پوتین مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت اظهارات اخیر رئیس‌جمهور فرانسه درباره احتمال ارسال نیروی نظامی به اوکراین مهم و خطرناک است.

«امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه پیش‌تر در گفتگو با نشریه اکونومیست اظهار کرد اعزام نیروی نظامی به اوکراین یکی از گزینه‌های روی میز است و اگر کی‌یف چنین درخواستی داشته باشد، غرب آن را بررسی خواهد کرد.

او گفت بسیاری از کشورهای اروپایی هم رویکرد فرانسه نسبت به احتمال ارسال نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافق هستند.

پسکوف در این باره به خبرنگاران گفت: «این گفته بسیار مهم است؛ بسیار مهم و بسیار خطرناک.»

سخنگوی کرملین همچنین با بیان اینکه مسکو اظهارات مقامات فرانسه درباره احتمال ارسال نیروی نظامی به اوکراین را بادقت تحت‌نظر دارد، گفت پاریس دائماً درباره احتمال مداخله نظامی مستقیم خود در جنگ اوکراین اظهارنظر می‌کند.

اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در حالی مطرح شده که اوکراین نه‌تنها با کمبود تسلیحات بلکه با کمبود نیروی نظامی مواجه است.

این روزها در فضای مجازی تصاویر مختلفی از تلاش نیروهای امنیتی اوکراین برای شناسایی و به جنگ فرستادن مردان منتشر شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902395

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد