Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش هیجدهمین پرونده قتل در آذربایجان غربی خبر داد.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: حسب اعلام مرجع انتظامی مبنی بر قتل خانمی به هویت ن- ش در شهرستان ماکو، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفته و با تحقیقات انجام شده در بازپرسی این شهرستان در مرحله مقدماتی مشخص گردید افرادی به هویت های م-ف، ف-خ مرتکب قتل مقتوله شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان افزود، در راستای اصلاح ذات البین و جلب رضایت اولیای دم با تلاش و مساعی بازپرس و واحد مددکار اجتماعی در طول جریان تحقیقات مقدماتی با توافق اولیای دم و خانواده های قاتلین، نسبت به قاتلین رضایت داده و پرونده از حیث جنبه خصوصی مختومه و از لحاظ جنبه عمومی جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه کیفری ارسال شد.

عتباتی با بیان اینکه سنت حسنه سازش خصومات و اختلافات مردم را به صورت ریشه ای حل می کند گفت باید از تمام ظرفیت‌ها برای صلح و سازش بهره گرفت و مردم را به سمت وسوی سازش سوق داد.

رئیس کل دادگستری استان به آموزش مهارت‌های رفتاری بین مردم هم تاکید و کنترل خشم را مهمترین مولفه در پیشگیری از جرایم خشن دانست و مردم را به خویشتن داری در مناسبت‌های اجتماعی دعوت کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ناصر عتباتی سازش قتل ذات البین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناصر عتباتی سازش قتل ذات البین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز