Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مردم شهر خشکرود شهرستان زرندیه نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان (عج) در این شهر با استقبال مردم بدرقه شد.

بدرقه اولین پنجره (نیم ضریح) سرداب مقدس امام زمان (عج) ساخته شده در زرندیه استان مرکزی ششم دیماه ۱۴۰۰ از شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه آغاز شد و قرار است در مدت یازده روز در شهر‌های مختلف استان مرکزی بدرقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه ساخت پنجره‌های سرداب مقدس امام زمان (عج) دیماه ۱۳۹۸با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جوار امامزاده سید منصور (ع) شهرمامونیه افتتاح شد.

بازسازی عتبات عالیات، یادگار مقدس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است و یکی از آرزو‌های سردار دلها، ساخت خانه پدری امام زمان (عج) در سامرا بوده که ساخت پنجره سرداب مقدس امام زمام (عج) به عنوان تحقق بخشی از این آرزوی شهید است.

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با قدردانی از زحمات مسئولین و کارکنان شبکه آفتاب، گفت: بحمدالله شور و دلدادگی مردم متدین و محب اهل بیت ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی از زمان شروع ساخت اولین پنجره سرداب مقدس صحنه‌های زیبایی را خلق کرده اند که غیرقابل توصیف است.

صفریان با اشاره به آمادگی کامل ستاد‌های بازسازی در شهرستان‌های واقع شده درطول مسیر افزود: خوشبختانه با جلسات مشترک و هماهنگی‌های لازم با مقامات شهرستان‌های ذیربط انشاالله کار انتقال بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

آئین معنوی بدرقه نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان (عج) فردا پنجشنبه همزمان با مراسم نهم دی از ساعت ۹ صبح از میدان شهید سلیمانی به سوی مصلای شهر ساوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان زرندیه سرداب مقدس امام زمان عج سرداب مقدس امام زمان استان مرکزی نیم ضریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، گروهی از مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس با هدف آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

در این بازدید،  محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح طرح، درصد پیشرفت، مساحت، زمان شروع و مدت انجام طرح را توضیح داد

مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید نیز کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض و به این مکان منتقل می‌شود، بیان کرد

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک است.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی
حضور در کارگاه روشنایی و بازدید از مراحل طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوستر‌های حرم مطهر، وضع روشنایی لوسترها، روشنایی و نورپردازی حرم مطهر بخش پایانی این بازدید بود

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی