Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأموران بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و مشخصات متهمان و خودرو آنها به واحدهای انتظامی اطلاع داده شد.

درحالی‌که بررسی‌های پلیسی برای دستگیری این متهمان ادامه داشت، مأموران عملیات کلانتری 130 نازی‌آباد در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود خودروی مدل‌بالایی را با دو نفر سرنشین در کنار خیابان دیدند که به خودروی متهمان تحت تعقیب شباهت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنشینان این اتومبیل درحال صحبت با دو دختر جوان بودند.

مأموران که مطمئن شده بودند این پسران همان دزدان تحت تعقیب هستند، خودرو را زیر نظر قرار دادند و مشاهده کردند هر دو دختر سوار بر خودرو شدند و حرکت کردند. بلافاصله مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و مسیر خودرو را مسدود و متهمان را دستگیر کردند.

در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد. متهمان در تحقیقات فنی پلیسی درحالی‌که راهی برای کتمان واقعیت نداشتند، به جرائم خود اعتراف کردند و گفتند با فریب دختران جوان با پوشش خودروی مدل‌بالا آنها را سوار و در مسیر با تهدید سلاح اقدام به اخاذی و سرقت اشیای قیمتی آنان می‌کردند. سپس با پیاده‌کردن طعمه‌های خود به‌سرعت از محل دور می‌شدند.

سرهنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با بیان اینکه تاکنون پنج شاکی در این زمینه شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.                             23302

کد خبر 1587559

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روابط دختران و پسران اخاذی باج خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو