Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی  به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان کیار بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت می‌کند.

غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان کیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین سفر شهرستانی پس از معارفه خود، نیز به شهرستان کوهرنگ سفر کرد و برای مناطق زلزله‌زده این شهرستان بر اجرای مصوبات شورای اداری و مدیریت بحران تاکید کرد.

حیدری در دومین سفر شهرستانی خود مطالبات مردمی و مشکلات شهرستان اردل را بررسی کرد و همچنین در سومین سفر شهرستانی خود به لردگان و در چهارمین سفر به خانمیرزا سفر کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

شلمزار مرکز شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها کیار چهارمحال وبختیاری غلامعلی حیدری سودجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیار چهارمحال وبختیاری کیار چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری شهرستان کیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار