Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی روز چهارشنبه در آیین جنگل کاری در دهلران همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی دهلران توسعه جنگل کاری یک ضرورت است.

فرماندار ویژه دهلران افزود: بیابان زدایی در شهرستان یکی از اقداماتی است که با طرح‌های جنگل کاری باید دنبال کرد.

صادقی از اجرای طرح‌های جنگل کاری در شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین جنگل کاری دست کاشت استان در این شهرستان انجام شده وبا توجه به شرایط اقلیمی شهرستان توسعه جنگل کاری همچنان باید در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز به یاد هر شهید هزار نهال کاشت می‌شود، تاکید کرد: ضمن اقدامات دولتی در این اقدام برنامه داریم بخش خصوصی هم در این موضوع سهیم کنیم.

فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از اقدامات خوب منابع طبیعی در حوزه جنگل کاری شهرستان گفت: در حوزه جنگل کاری شهرستان امکان افزایش سطح جنگل کاری وجود دارد و باید در راستای علاوه بر مبارزه با بیابان زدایی توسعه جنگل دست کاشت در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 5387364

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دهلران منابع طبیعی جنگل کاری ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی 9 دی آمار کرونا گرگان کرمانشاه واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا بارش برف آلودگی هوا ایلام سانحه تصادف شیوع کرونا جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر

نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.

مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.

به گفته او  پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.

مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانسته با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است