Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین منوچهر مهروی پور رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی اصفهان گفت: روز ۹ دی ماه قیام مردمی شهید پرور ایران اسلامی با وحدت و انسجام ملی، حول محور ولایت بود که با بصیرت مثال زدنی خود به میدان آمدند و برای نجات کشور از آشوب‌ها و ناآرامی ها، سرافرازانه راهپیمایی و روز حماسه را خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: یکی از دلایل حماسه انسانی مردمی سال ۸۸ در یوم الله ۹ دی اعتقاد به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به ویژه حضرت ابا عبدالله حسین بود که توسط عده‌ای مورد بی احترامی به مقدسات قرار گرفت و در واقع با هنجار شکنان مقابله کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه قیام ۹ دی به واسطه وحدت و انسجام در کنار رهبری رقم خورد، گفت: این امر نشانه بصیرت مردم بود که حق و باطل را از هم تشخیص دادند هر چند عده‌ای از مردم بی بصیرت لغزیده و از اهالی فتنه شدند، ولی عمده مردم خوش موقع به میدان آمدند و این وحدت و بصیرت مردم از ۲ دهه گذشته به روش‌های مختلف تکرار شده است.

وی گفت: در بحران‌های اخیر مردم با همه گله مندی، ولی با بصیرت برخورد کردند و درواقع به دنبال اصلاح هستند که ما آینده خوب و روشنی برای مردم متصور هستیم.

حجت الاسلام مهروی پور گفت: در آستانه هفته مقاومت و مناسبت‌های یوم الله ۹ دی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌هایی در سطح شهر داریم و یکی از تاکیدات در صحن علنی شورا و برنامه‌های شهرداری این بود که مسئولان به صحنه بیایند و یاد شهدا را گرامی بدارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب درباره ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی گفت: سبک زندگی وی یک مکتب و دانشگاه درس آموز است که ما وظیفه داریم آن را به جوانان خود معرفی کنیم و در این راستا برنامه‌هایی از سوی شهرداری صورت گرفته است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی اصفهان گفت: مسئولان وظیفه دارند در این شرایط سخت به جبران گذشته تمام توان را با روحیه بسیجی، همت انقلابی و جهاد ویژه به کار ببندند و مشکلات را حل و آینده روشن برای مردم ایجاد کنند.

در سال ۱۳۸۸ پس از انتخابات ریاست جمهوری و تایید مراجع قانونی برخی از مردم به حمایت از دیگر کاندیدای ریاست جمهوری دیگر که رای نیاورده بودند به خیابان‌ها آمده و در پی این اقدام فتنه انگیر حوادث ناگواری برای عده‌ای از هم وطنان رخ داد که به فتنه ۸۸ مشهور شد، اما مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران در روز ۹ دی ماه ۸۸ در حمایت از ولایت فقیه و امام امت راهپیمایی کردند که به روز بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت و حماسه ۹ دی مشهور است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی بصیرت مردم فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا