Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه از واگذاری کشتارگاه بیستون به مستاجر جدید خبر داد و افزود: این کشتارگاه از امروز (9 دی) با مستاجر جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

کامبیز جلوند در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات پیش آمده توسط مستاجر قبلی این کشتارگاه، گفت: متاسفانه طی یک سال گذشته مستاجر قبلی کشتارگاه مشکلات بسیاری ایجاد کرد که در نهایت مجبور به بازپس گیری کشتارگاه و واگذاری آن به مستاجر جدید شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرداد سال گذشته کشتارگاه طی قراردادی به یک پیمانکار واگذار و قرار شد ماهانه اجاره ای به شهرداری پرداخت شده و کیفیت کار هم بطور کامل حفظ شود.

جلوند گفت: در قرارداد این پیمانکار عنوان شد که اگر اجاره بها به موقع پرداخت شود و از طرفی رضایت از کار وجود داشته باشد، قرارداد پس از یک سال بصورت سه ساله تنظیم می شود.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه با اشاره به عدم پرداخت 10 ماهه اجاره بها توسط این پیمانکار، گفت: متاسفانه تنها در دو ماه اول اجاره بها پرداخت شد و 10 ماه بعد آن اجاره ای پرداخت نشد.

وی افزود: همچنین از طرف اتحادیه قصابان و بسیاری افراد علیه این شخص و عملکرد او شکایت صورت گرفت و نارضایتی های بسیاری ایجاد شد.

جلوند گفت: در همین راستا از مرداد ماه امسال از پیمانکار خواستیم که کشتارگاه را تحویل داده تا به مستاجر جدید واگذار کنیم، اما متاسفانه پیمانکار حاضر به تخلیه و تحویل کشتارگاه نشد.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری های حقوقی این موضوع گفت: خوشبختانه با پیگیری و دستور قضایی و همکاری ضابطین دادگستری در نهایت حکم تخلیه صادر شد.

وی افزود: همچنین با همکاری نیروی انتظامی بیستون هماهنگی های لازم صورت گرفته و کشتارگاه ظرف دو سه روز گذشته تخلیه و تحویل شهرداری شد.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به تحویل کشتارگاه به شهرداری از امروز این مرکز تحویل مستاجر جدید می شود.

جلوند گفت: برای انتخاب مستاجر جدید از قبل فراخون داده شد و افراد در مزایده شرکت کرده و بهترین آنها که هم دارای سابقه و تجربه کاری خوبی در این زمینه است و هم ضمانت نامه های بانکی لازم را به شهرداری تحویل داده برای این کار انتخاب شد.

به گفته مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه فعالیت کشتارگاه در مدت پیگیری قضایی این موضوع و رسیدگی به شکایات از مستاجر قبلی هیچگاه متوقف نشده و از امروز هم این کشتارگاه با مستاجر جدید فعالیت خود را ادامه می دهد.

جلوند یادآور شد: قرارداد مستاجر جدید هم یک ساله بوده و در صورت رضایت از عملکرد آن از سال آینده به صورت سه ساله منعقد خواهد شد.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه در پایان با اشاره به ظرفیت روزانه ذبح هزار راس دام سبک در این کشتارگاه، گفت: هم اکنون روزانه حدود 300 دام سبک در این مرکز بصورت کاملا بهداشتی و با رعایت موازین شرعی ذبح شده و توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شهرداري مستاجر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد
  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟