Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در چند روز اخیر حواشی زیادی به راه انداخته است.

مهدی مهدوی کیا در یک بازی دوستانه میان اساطیر عرب و ستارگان جهان شرکت کرد و لباس این مسابقه برای مهدی مهدوی کیا بسار حاشیه ایجاد کرد.مهدی مهدوی کیا در تیم اساطیر عرب حضور داشت. در فضای مجازی برخی به حضور مهدی مهدوی کیا در تیم اساطیر عرب معترض بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کامرانی فر در خصوص حواشی مهدی مهدوی کیاتوضیحاتی داد.

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حواشی مسابقه ستارگان عرب با منتخب جهان در قطر گفت:

اتفاقات پیرامون و حواشی غیر ورزشی حاکم بر این مسابقه باعث هوشیاری و مدیریت مناسب موضوع توسط وی شد و مستندات اقدامات مهدوی کیا در حین مسابقه موجود بوده که مورد تایید نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفته است.

وی یکی از مفاخر فوتبال ایران است. این دعوت مستقیم از طرف فیفا انجام شد و فدراسیون نقشی نداشت، اما فدراسیون همیشه پشتیبان ستاره‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است.

حسن کامرانی فر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت صدیقه عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت:

با توجه به کسب امتیازات عالی و آرامش خاطر هواداران تیم ملی بزرگسالان به جهت صعود محتمل و بدون حاشیه به جام جهانی۲۰۲۲ قطر که در سایه تلاش ملی پوشان غیرتمند و حمایت همه شما مردم عزیز ایران تحقق یافته است، این فدراسیون در نظر داشت که موضوع پیش آمده پیرامون مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران را در فضایی آرام و بدون حاشیه و هیاهو بررسی و اظهار نظر کند.

وی اضافه کرد:

بازی خاطره انگیز تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ و گل تاریخی مهدوی‌کیا به آمریکا که باعث شادی دل میلیون‌ها ایرانی داخل و خارج از کشور شده و همچنین خصلت های پهلوانی و اخلاقی مهدوی کیا در خارج از گود ورزش، دیدار وی از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه و وابستگی خانوادگی مهدوی‌کیا به یکی از شهدای دفاع مقدس، گویای ارادت و احترام و اعتقاد وی به اصول اخلاقی و ارزشی کشورش بوده که این نکته بر کسی پوشیده نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:

ضمن احترام به دغدغه درست دلسوزان واقعی کشور و علیرغم برخی پیش داوری‌ها و هجمه‌های نادرست و بعضا ناحق سعی شد این موضوع صبورانه و از ابعاد مختلف و پس از شنیدن صحبت‌های مهدوی کیا مورد بررسی قرار گرفته و نتایج به استحضار عموم ورزشکاران و ملت شریف ایران برسد. او به عنوان یک فوتبالیست مطرح و در سطح کلاس جهانی براساس دعوت رسمی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و در معیت وی در این بازی شرکت کرد.

اتفاقات پیرامون و حواشی غیر ورزشی حاکم بر این مسابقه باعث هوشیاری و مدیریت مناسب موضوع توسط وی شد و مستندات اقدامات مهدوی کیا در حین مسابقه موجود بوده که مورد تایید نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفته است. وی یکی از مفاخر فوتبال ایران است. این دعوت مستقیم از طرف فیفا انجام شد و فدراسیون نقشی نداشت، اما فدراسیون همیشه پشتیبان ستاره‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است.

کامرانی‌فر خاطرنشان کرد:

همه مهدوی‌کیا را می‌شناسند. وی سمبل افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران است و در همه این سال‌ها، مردم ایران را خوشحال کرده. همه شاهد بودیم در همه حال به خانواده‌های شهدا ادای دین کرده و احترام همه را نگه داشته است.

خیلی‌ها ممکن است بروند، اما مهدوی‌کیا که در آلمان زندگی کرده، خودش آمد و با کم‌ترین امکانات و حقوق سکان تیم‌ملی امید را در دست گرفت. قدر چنین سرمایه‌هایی را می‌دانیم. فدراسیون پشت بزرگان فوتبال است و سرمایه‌های ما همین‌ها هستند. مردم ایران همیشه قدردان فرزندان خوب‌شان هستند.

کامرانی فر در پایان ضمن عذرخواهی از بابت دلخوری ناخواسته هواداران به جهت تاخیر در اظهار نظر مربوطه به خاطر بررسی صبورانه و صحیح این موضوع اظهار داشت:

به امید خدا شاهد صعود تیم ملی امید ایران به المپیک پیش‌رو باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا فدراسیون تیم ملی امید تیم ملی امید حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال ملی مهدی مهدوی کیا فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا مهدوی کیا کامرانی فر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد

اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه «استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد»، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!