Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت که با حضور پرشور مردم سنندج در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی ماه ۸۸ روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری بود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه از حضور شرکت‌کنندگان در این مراسم تقدیر کرد و با بیان اینکه نهم دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان بود، گفت: در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: روز نهم دی ۸۸ در واقع روز دفاع از آزادی قانون و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود که به ۸ ماه شورش و دهن‌کجی به قانون اسلامی پایان داد.

وی تصریح کرد: آنان  به دنبال مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع ملت دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مکر آنان بی‌اثر ماند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در روزی ۹ دی مردم حول محور منافع ملی، قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب جمع شدند و در دفاع از انقلاب آگاهانه به صحنه آمدند.

وی اضافه کرد: یک کودتای بزرگ علیه انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده بود ولی با حضور بابصیرت مردم و خلق حماسه‌ای بزرگی خنثی شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: همبستگی کردستان دشمنان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی

جنایاتی که در دو قرن اخیر حتی در جریان جنگ‌های جهانی بواسطه نوع بمباران و شدت آسیب به شهروندان غیر نظامی هم سابقه‌ای نداشته و این مساله مورد اذعان کشور‌های غربی قرار گرفته است.   بعد از وقوع این اتفاق موجی از همدردی در سراسر جهان از آمریکا و اروپا گرفته تا مناطق شرق دور براه افتاد. رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده بود که زیر چتر مظلومیت برنامه‌های خود را پیش ببرد و با توجه به حمایت رسانه‌ها در اروپا و آمریکا در این مظلوم نمایی و جلب نظر مردم غرب موفق بود، اما بعد از شروع جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه از آبان ۱۴۰۲ به بعد مظلومیت مردم غزه و توحش بی سابقه رژیم صهیونیستی فضا را عوض کرد.   هر چند که رسانه‌های رسمی چندان میزان جنایات رژیم اشغالگر قدس را بازگو نمی‌کردند، اما فضای مجازی به نوعی فریادرس و بلندگوی مردم غزه شد. نتیجه این شد که ما در حدود شش ماه گذشته روزی نبود که در اروپا و آمریکا شاهد اعتراض علیه رژیم صهیونیستی نباشیم.   این مساله نشان می‌دهد که افکار عمومی در اروپا و آمریکا به نوعی تبلیغات بیش از ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی را کنار زده و دارد با حقیقت مساله فلسطین آشنا می‌شود. طبیعتا انسان‌ها فارغ از هر دین، مذهب و رنگ و قومی براساس فطرت و شرافت انسانی به قضیه نگاه کنند حق را به مظلوم می‌دهند و در کنار مردم تحت ستم غزه و در مقابل رژیم اشغالگر قدس می‌ایستند.    البته این نکته را هم باید یادآور شد که این تحول، اتفاق تازه‌ای نیست و ما حتی در آمریکا و اروپا شاهد تظاهرات چند صد هزار نفری بودیم.    این روند نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قدس اگرچه توانست بیش از ۷۵ سال زیر چتر تبلیغات روانی و رسانه‌ای خود را پنهان کند، اما نتوانست همیشه تحت سایه حمایت و جانبداری رسانه‌ها باقی بماند و بخشی از ماهیت جنایتکارانه این رژیم از سوی فضای مجازی و رسانه‌های مستقل به جهانیان منتقل شد و بازتاب آن در واکنش افکار عمومی دیدیم.    نمونه‌ای از این روشنگری‌ها را در اعتراضات اخیر دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا دیدیم که البته این اعتراضات و راهپیمایی‌ها از ابتدای آبان ۱۴۰۲ به این سو همواره صورت می‌گرفت و در مجموع می‌توان گفت که این خیزش نخبگانی تجلی شرافت و فطرت انسانی در اعتراض به رژیم اشغالگر قدس است.

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود