Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدودیت ورود مسافران از مرزهای زمینی و هوایی استان ۱۰ روز دیگر و تا ۱۹ دی ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار داشت: ورود و خروج از مرزهای هوایی و زمینی استان تا ۱۰ روز آینده ممنوع بوده و تنها افرادی که شامل هفت بند استثنای ستاد ملی مقابله باشند، به شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین تست پی سی آر منفی امکان عبور را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه احتمال دارد محدودیت‌ها دوباه تمدید شود، ادامه داد: دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر جمهوری اسلامی ایران، دارندگان روادید تحصیلی اعم از طلاب و دانشجویان خارجی، دارندگان روادید ورود بازرگانان و تجار، دارندگان روادید با حق کار، دارندگان روادید درمانی و گردشگری سلامت، دارندگان روادید سرمایه‌گذاری، دارندگان مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه در صورت ارائه کارت واکسیناسیون و داشتن تست پی سی آر منفی در داخل اجازه ورود خواهند داشت.

وی افرود همچنین بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج مسافر از هشت کشور آفریقایی تا مهلت تعیین شده ممنوع است.

ابراهیمی اضافه کرد: ورود مسافران غیر ایرانی از کشورهای انگلیس، دانمارک، نروز و فرانسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز در این مدت ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قدرت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست، گفت: باید اقناع سازی مردم در راستای کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این سویه با تلاش همگانی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آذربایجان غربی واکسیناسیون جمهوری اسلامی گردشگری مهاجرت مسافران فرانسه مرز رضا ابراهیمی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی کرونا آذربایجان غربی امیکرون دارندگان روادید آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است