Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید غلام پور فرماندار شهرستان گراش بیان کرد: تاکنون یکصد و ۱۵ نفر از افراد و متقاضیان این طرح واجد شرایط لازم برای خانه دار شدن در قالب اجرای این طرح ملی شده اند و تکلیف ۸۵ نفر باقیمانده در دست بررسی است.

او تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۱۳۰هکتار زمین در طرح جدید الحاق بخشی از اراضی حومه به شهر گراش، در این شهرستان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای مسکن گراش با بیان اینکه سهم این شهرستان ادامه داد: ساخت این واحدها در ۲۵ بلوک پیش بینی شده و تکلیف مابقی ثبت نام شدگان تا تکمیل ظرفیت در دست بررسی بوده و هر بلوک هشت خانواری است.

غلام پور افزود: متقاضیانی که به هر دلیل به غیر از حائز شرایط بودن در طرح اقدام ملی مسکن رد شده اند، می‌توانند در سامانه مسکن ثبت نام کنند.

فرماندار گراش خواستار تسریع در ایجاد زیرساخت‌های تولید مسکن در شهرستان شد و گفت: طرح ایجاد مسکن می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که دهک‌های یک تا چهار جامعه را در بر می‌گیرد.

غلام پور بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم محسوب می شود همه اعضای شورای مسکن و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این امر مشارکت فعال داشته باشند.

رئیس شورای مسکن گراش تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح خانه دار کردن خانواده‌های محروم و کم‌درآمد است و باید شهرستان گراش در بحث اجرای قانون جهش تولید مسکن پیشگام و اقدامات نیز به صورت شبانه روزی و جهادی ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: تاکنون ۴۵۰ متقاضی از شهرهای دیگر و افراد بدون شرایط برای طرح جهش تولید نیز ثبت نام کردند که بنیاد مسکن با بررسی‌های انجام داده نسبت به حذف این افراد اقدام کرده است.

رئیس کمیته جهادی مسکن شهرستان گراش با اشاره به ظرفیت شهر و مشکلات بافت فرسوده این شهرستان افزود: گراش در زمینه‌ تامین مسکن اقشار آسیب‌پذیر و کم‌ درآمد با سایر شهرها فاصله دارد که نیاز است در این خصوص گام های موثرتری برداشته شود.

فرماندار گراش گفت: تفویض اختیار پاسخ استعلامات به مدیران شهرستانی را راهکار مناسب برای پیشبرد اهداف و تسریع در اجرای طرح تولید مسکن برشمرد.

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان فارس نیز هفته گذشته اعلام کرد، سهم شهرهای جنوبی فارس از طرح جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم ۱۶ هزار واحد مسکونی ظرف چهار سال بوده که تمهیدات لازم برای تامین زمین مورد نیاز این واحدها انجام شده است.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی جهش مسکن شهرستان گراش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری که در سفر به شهرستان جویم برگزار شد، اظهار داشت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

او خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار داشت: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند