Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:45:08 GMT

آخرین تصویر از وریا روی سکوها؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۷۷۷۸

آخرین تصویر از وریا روی سکوها؟ (عکس)

وریا غفوری کاپیتان استقلال روز گذشته از روی سکوها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان استقلال در دیدار برابر فولاد نیز نتوانست تیمش را همراهی کند. وریا غفوری که در دیدار برابر صنعت نفت خوش درخشید و یکی از بهترین بازیکنان میدان بود، در آستانه دربی حساس تهران با مصدومیت مواجه شد و غیبت او برابر پرسپولیس شوک بدی به هواداران و کادرفنی این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالیکه عده ای اعتقاد داشتن خبر مصدومیت وریا از آن دست مسائل حاشیه ای پیش از دربی است تا ذهن کادرفنی رقیب مشغول حضور یا غیبت این بازیکن شود، اما نه تنها غفوری به شهرآورد پایتخت نرسید بلکه 4 بازی پس از آن را نیز از دست داد.

 

در روزهای اولیه به نظر نمی رسید که آسیب دیدگی کاپیتان استقلال چندان جدی به نظر برسد اما هر روز که اخبار تمرین آبی پوشان منتشر می شد، هواداران شاهد غیبت وریا بودند تا اینکه او از آغاز هفته گذشته تاکنون توانست به صورت اختصاصی در تمرینات تیمش حضور پیدا کند ولی به دلیل ادامه دار بودن این آسیب دیدگی، او قادر به حضور در تمرینات گروهی نبود.

 

 

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اعلام کرد که وریا به این دیدار نمی رسد ولی احتمالا از بازی با آلومینیوم در دسترس کادرفنی باشد. غفوری روز گذشته در استادیوم آزادی حاضر شد و از روی سکوها نظاره گر کار هم تیمی هایش بود. حالا هواداران استقلال امید زیادی دارند تا این آخرین حضور وریا روی سکوها باشد و او بتواند در دیدار حساس هفته آینده برابر آلومینیوم اراک حضور داشته باشد.

 

استقلال دو بازی سخت و دشوار برابر آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در پیش دارد و در هفته پایانی نیم فصل نخست نیز باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. بازگشت وریا غفوری به ترکیب اصلی می تواند بخش بزرگی از نگرانی کادرفنی و هواداران این تیم را رفع کند.

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران وریا غفوری روی سکوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل 9 پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه 9 گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم