Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبر ورزشی، قاسمی‌نژاد در تابستان امسال خرید جنجالی استقلالی‌ها لقب گرفت. او تا پای امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفت ولی درنهایت سر از استقلال درآورد تا فرزاد مجیدی جذب این بازیکن را پیروزی تیمش در دربی نقل‌وانتقالاتی نامگذاری کند هر چند عملکرد چندان قابل‌قبولی تا اینجای کار نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبرئه قاسمی‌نژاد و بیرون ماندن با اشتباه فدراسیون!

 امین قاسمی‌نژاد، مهاجم استقلال که با قرارداد گران‌قیمت در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد. قاسمی‌نژاد در بازی با پدیده در هفته یازدهم درحالی نامش از لیست استقلال خط خورد که مجیدی اعلام کرد چون این باشگاه از مهاجم تیمش شکایت کرده، او تصمیم گرفته در مورد این بازیکن ریسک نکند. با این حال نام قاسمی‌نژاد برای بازی با فولاد هم از لیست استقلال خارج شد تا روزهای سخت این بازیکن در تیم جدیدش همچنان ادامه داشته باشد و مشخص شود که پای مسائل دیگر در میان است. در بازی قبلی اسامی بازیکنان استقلال درحالی برای دیدار با پدیده اعلام شد که اثری از امین قاسمی‌نژاد نه در ترکیب اصلی و نه در جمع بازیکنان ذخیره دیده نمی‌شد تا به این شکل تقابل این بازیکن با تیم سابقش، به بادرفته و شاهد حضور او در زمین مسابقه نباشیم.

قاسمی‌نژاد در تابستان امسال خرید جنجالی استقلالی‌ها لقب گرفت. او تا پای امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفت ولی درنهایت سر از استقلال درآورد تا فرزاد مجیدی جذب این بازیکن را پیروزی تیمش در دربی نقل‌وانتقالاتی نامگذاری کند هر چند عملکرد چندان قابل‌قبولی تا اینجای کار نداشته است. درحالی که انتظار می‌رفت این بازیکن حداقل در دیدار با تیم سابقش برای دقایقی به میدان برود و با توجه به جایگاه پدیده در جدول شانس گلزنی خود را آزمایش کند، اما خبری از این بازیکن در فهرست نفرات آبی‌ها نشد تا به این شکل او در مشهد کار را از روی سکوهای استادیوم ثامن دنبال کند.

قاسمی‌نژاد که فصل گذشته مهره تاثیرگذار پدیده بود و ۱۱ گل به ثمر رساند و ۳ پاس‌گل نیز داد، نتوانسته است تا به اینجا در استقلال انتظارات را برآورده کند اما در نشست خبری پیش از بازی نیز فرهاد مجیدی به شایعات مربوط به جدایی او واکنش نشان داد و گفت: «امین بازیکن بسیار خوب، با اخلاق و باکیفیتی است و مطمئن باشید که به موقع از او استفاده می‌کنیم و او نیز به تیم ما کمک خواهد کرد.»

 گاف عجیب فدراسیون فوتبال

اینکه چرا قاسمی‌نژاد در این دو بازی اخیر از لیست آبی‌ها خارج شده دلیل جالبی دارد. طبق بررسی‌های این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه پدیده نداشته؛ چراکه طبق آخرین توافقات انجام شده از مبلغ ۳ میلیارد تومان رضایتنامه این مهاجم شمالی برای استقلال، ۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقی آن قرار است در توافق انجام شده طی ۲ تا ۳ ماه آینده به باشگاه مشهدی پرداخت شود. قاسمی‌نژاد به خاطر شکایت مدیر برنامه‌های سابقش از حضور در میادین محروم شده است. مدیر برنامه‌های سابق این بازیکن برای فصل ۹۸-۹۷ از این بازیکن درخواست ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود و پرونده بدون بررسی موجب حکم توقیف حضور بازیکن در میدان شد اما در دفاعیات وکیل قاسمی‌نژاد این بازیکن تبرئه و مشکل وی حل شد. با همه این تفاسیر اما به خاطر اینکه این شکواییه همچنان در سامانه کمیته انضباطی قرار داشت، فدراسیون فراموش کرد آن را از دستور کار حذف کند و برای دومین بازی پیاپی و به خاطر اعلام دیرهنگام این موضوع از طرف فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال این بازیکن از همراهی تیمش محروم شد.

 قاسمی‌نژاد تبرئه شد

امین قاسمی‌نژاد صبح روز گذشته برای پیگیری این موضوع به فدراسیون مراجعه کرد اما از آنجایی که باشگاه استقلال طی روزهای قبل موضوع را پیگیری نکرده بود درنهایت این اتفاق منجر به محرومیت این مهاجم از دیدار با فولاد شد. نکته قابل توجه اینکه مدیر برنامه‌های سابق قاسمی‌نژاد برای دورانی از این بازیکن مطالبه ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود که اصلا در آن زمان با وی قرارداد نداشت و همین موضوع باعث شد تا قاسمی‌نژاد در این شکایت تبرئه شود.

نکته دیگر اینکه مجیدی درحالی از شکایت پدیده در بازی قبلی درباره خروج قاسمی‌نژاد خبر داد که این اتفاق ربطی به این موضوع نداشته و مشخص نیست آیا مجیدی عامدانه این موضوع را مطرح کرده یا از روی بی‌اطلاعی بوده است.

کد خبر 646663 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی

استقلال و پرسپولیس علاوه‌بر رقابت برای کسب عنوان قهرمانی، در یک زمینه دیگر نیز تلاش می‌کردند تا به رکوردی منحصربه‌فرد و تاریخی دست یابند و آن نیز رسیدن به ۷۰ امتیاز در مسابقات فصل جاری بود تا بتوانند رکورد بیشترین امتیاز در طول یک فصل از مسابقات لیگ برتر را بشکنند.

تاکنون بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به دوره بیست و یکم برمی‌گردد، جایی که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی توانست با کسب ۶۸ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. البته آبی‌پوشان در هفته پایانی می‌توانستند با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان به امتیاز ۷۰ برسند که در این مسابقه با تساوی بدون گل متوقف شدند.

استقلال و پرسپولیس تا پیش از دیدار‌های دیروز، این فرصت را داشتند تا با پیروزی در تمامی دیدار‌های باقی‌مانده خود در لیگ برتر، به امتیاز ۷۰ دست پیدا کنند، اما تساوی مقابل تراکتور و سپاهان منجر به از دست رفتن این رویا شد.

استقلال در حال حاضر ۵۴ امتیاز دارد و حتی اگر تمامی بازی‌های باقی‌مانده خود را نیز پیروز شود، در بهترین حالت ممکن به امتیاز ۶۹ می‌رسد. پرسپولیس نیز که ۵۳ امتیازی است در صورتی‌که تمامی امتیازات باقی‌مانده را به دست بیاورد، ۶۸ امتیازی خواهد شد و هیچ‌کدام از دو تیم قادر نخواهند بود که به رکورد ۷۰ امتیاز دست یابند.

با این حال، استقلال نکونام همچنان این فرصت را دارد تا با پیروزی در تمامی بازی‌های باقی‌مانده و کسب ۶۹ امتیاز، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ مسابقات لیگ برتر را از آن خود کرده و رکورد تیم فرهاد مجیدی را بشکند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی