Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از تصمیمت عجیب هفته اخراج صادقی بازیکن تیم شهرخودرو در جنجالی بود که در میانه میدان مسابقه این تیم مقابل پیکان رخ داد.

به گزارش ورزش سه، شهرخودرو که برای باز با پیکان به تهران آمده بود از برنده بازی هفته قبل با سپاهان یک امتیاز گرفت . این یک نتیجه خیلی خوب برای مشهدیها بود که بازی را ده نفره تمام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق صادقی  که تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پیکان کرد ، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: کم دقتی کردیم و توپ های مان تبدیل به گل نشد ولی خیلی خوب است که نباختیم زیرا حق مان هم شکست نبود و باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم ولی همین که یک امتیاز را هم گرفتیم خوب است.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا پدیده علی رغم کیفیتی که ارائه می دهد نمی‌تواند نتیجه بگیرد ادامه داد: با کیفیت بازی می‌کنیم ولی باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم زیرا کیفیت خوب آنچنان مهم نیست نه اینکه مهم نباشد ولی در شرایطی که ما هستیم کسب امتیاز بسیار مهمتر است. ما خیلی خوب موقعیت ایجاد میکنیم ولی نمی دانم چرا در ضربات آخر کم دقت هستیم؟


این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند عنوان کرد:پنالتی زدم و کار مهمی نبود.ولی اگر این گل با سه امتیاز همراه می شد خیلی بهتر بود.


وی در مورد قضاوت داور توضیح داد: بازیکن حریف به من ضربه زد و داور من را اخراج کرد! داور چون میخواست بازیکن حریف را اخراج کند گفت از تیم ما هم یک اخراجی در این وسط باشد. چگونه می شود در بازی با تراکتور بازیکن ما را در داخل راهرو زدند و صورتش ترکید ولی داور نه کارت داد و نه ناظر بازی گزارشی بابت محرومیت بازیکن حریف داد‌. اگر قرار است این جوری داوری کنند به ما  اطلاع بدهد که اقلا ما هم  یک لگد به حریف بزنیم که هم خودمان و هم بازیکن حریف اخراج شویم! من در بازی دیروز هیچ کاری نکردم و داور الکی کارت زرد دوم را به من داد و اخراج کرد و در بازی مهمی که تیم ما با سپاهان دارد محروم هستم.
صادقی در مورد دیدار با سپاهان افزود: فکر کنم بازی خوبی از آب در بیاید و انشاالله تیم ما دست پر برگردد.

صادق صادقی بابااحمدی پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد بازیکن حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و پاری سن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این نیمه با برتری 1-0 تیم آلمانی به پایان رسید.

دورتموند که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از حمایت ویژه طرفدارانش برخوردار بود فشار زیادی روی دروازه پی‌اس‌جی وارد کرد تا اینکه در دقیقه 36 به گل رسید.

نیکو اشلوتربک از خط دفاعی دورتموند متوجه درخواست نیکلاس فولکروگ در زمین حریف شد و با ارسال بلند توپ را به نیمه پی‌اس‌جی فرستاد.

لوکاس هرناندز در نقش مدافع میانی پس از فرود توپ روی زمین در کورس با مهاجم دورتموند تلاش کرد تا مانع از گلزنی او شود اما فولکروگ با ضربه محکم پای راست توپ را از کنار جانلوئیجی دوناروما عبور داد و تیمش را پیش انداخت.

هرناندز در آخرین لحظه تلاش برای توپ ربایی از فولکروگ، زانوی چپش را روی زمین ستون کرد و برخورد بازیکن حریف با او باعث شد که زانوی او رو به داخل تحت فشار قرار بگیرد و موجب آسیب دیدگی شود.

درحالیکه طرفداران دورتموند این گل مهم را جشن می‌گرفتند هرناندز برای لحظاتی روی زمین بود و پس از مداوا و بازگشت به جریان بازی، نتوانست از درد زیادی بازی ادامه دهد.

مدافع پی‌اس‌جی در دقیقه 42 با لوکاس برالدو جوان تعویض شد تا لوئیس انریکه برخلاف میل خود در دقایق پایانی نیمه اول این بازی حساس به اجبار یک تعویضش را خرج کند.

دیگر خبرها

  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود