Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:41:31 GMT

از مس تا مس؛ فاصله گلزنی فرشید باقری!

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۳۲۰

از مس تا مس؛ فاصله گلزنی فرشید باقری!

هافبک دفاعی تعویضی گل‌گهر توانست در نقش ناجی حاضر شده و تیمش را از شکست در دربی کرمان نجات بدهد.

به گزارش "ورزش سه" شاید دور از ذهن‌ترین گزینه برای گلزنی و درخشش در دربی کرمان، هافبک دفاعی کرمانی گل‌گهر بود؛ فرشید باقری. هافبک سابق آبی‌های پایتخت که روز گذشته به عنوان یار تعویضی به ترکیب گل‌گهر اضافه شد و توانست ماموریت محوله از سوی قلعه‌نویی را به درستی به سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باقری در اواسط نیمه دوم به جای علیرضا علیزاده به ترکیب تیمش اضافه شد، با مشارکت عالی روی ارسال ضربه کرنر توانست سر تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای به توپ بزند و گل تساوی‌بخش گل‌گهر را در مصاف با مس رقم بزند تا شاگردان قلعه‌نویی از شکست خانگی بگریزند.

 

هافبک دفاعی سیرجانی‌ها در شرایطی موفق به گلزنی به مس شد که آخرین گل او در لیگ برتر هم به این تیم رفسنجانی بود، جایی که فرشید باقری در استقلال تحت هدایت محمود فکری توانست در رفسنجان به مس گل بزند و حالا با گذشت 303 روز از آن مسابقه این‌بار با پیراهن گل‌گهر باقری موفق به گلزنی به مسی‌ها شد.

 

این هافبک 29 ساله در این فصل 8 بار نوبت بازی در ترکیب گل‌گهر را پیدا کرده و حالا به نظر می‌رسد با درخشش در دربی کرمان فرصت بیشتری را در ادامه فصل برای بازی در ترکیب اصلی تیمش به دست آورد.

مس رفسنجان گل گهرسیرجان فرشید باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان گل گهرسیرجان فرشید باقری فرشید باقری گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد