Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه موفق شد در هفته دوازدهم لیگ برتر سپاهان را شکست دهد و به یک قدمی صدر جدول برسد.

امیر اصلانیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد برتری پرسپولیس در این دیدار، شرایط جدول، گل نزدن مهاجمان و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 سومین سه امتیاز متوالی پرسپولیس امروز مقابل سپاهان کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی واقعا زیبا بود و به پرسپولیس بابت برد در این بازی تبریک می‌گویم. این بازی ۶ امتیازی بود و امتیازات آن شیرین تر از عسل بود و خوشحالیم که توانستیم به برتری برسیم.

بازی با سپاهان چطور بود؟

بازی خوب و جذابی را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم. در نیمه اول پرسپولیس هر چه در توان داشت گذاشت و به گل‌ هم رسید. در نیمه دوم بازی دست سپاهان بود و پرسپولیس با جان و دل دفاع کرد و در نهایت این برد بسیار بسیار مهم به دست آمد.

به نظر می‌رسید پرسپولیس از یکی از پیچ های سخت قهرمانی قهرمانی عبور کرد. درست است؟

بله. این بازی همانطور که گفتم ۶ امتیازی بود و در راه قهرمانی به تیم کمک زیادی خواهد کرد. نباید از امتیازات چنین مسابقاتی به راحتی عبور کرد.

آیا سپاهان نسبت به قبل تضعیف شده است؟

اصلا. به هیچ وجه. سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در بازی امروز نیز عملکرد خوبی داشت. این باخت چیزی از ارزش های سپاهان کم نخواهد کرد.

مهاجمان پرسپولیس همچنان گل نمی‌زنند. دلیلش چیست؟

مشکل از مهاجمان نیست. هر مهاجم طبیعی است که از بین هر سه یا چهار موقعیتی که دارد یک گل بزند. در پرسپولیس موقعیت سازی به خوبی انجام نمی شود و مهاجمان خوب تغذیه نمی شوند. باید یک مهاجم سر زن خوب جذب کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

۱۳۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان